Reklama

Orbis rozwija sieć hoteli w oparciu o franczyzę

Orbis SA (GPW: ORB) realizuje plan rozwoju Grupy Hotelowej - spółka podpisała kolejną umowę franczyzy; do sieci ibis budget dołączy nowo budowany hotel w centrum Gdańska, przy ulicy Pszennej. Obiekt zaoferuje 120 pokoi urządzonych zgodnie ze sprawdzonym standardem marki ibis budget, a powierzchnie ogólnodostępne zgodnie z założeniami nowoczesnej koncepcji "Avanzi".

Hotel rozpocznie działalność w drugiej połowie 2017 roku, i tym samym znajdzie się w Globalnych Systemach Rezerwacji, Dystrybucji i Sprzedaży Grupy Accor i Orbis. Inwestorem jest Four Hotel spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.

- ibis budget Gdańsk będzie kolejnym hotelem marki Accor i tym samym poszerzy ofertę Grupy Hotelowej Orbis w tym mieście. Hotel dołączy do rodziny marki ibis, która jest dobrze znana i ceniona zarówno przez gości zagranicznych, jak i Polaków. Rozpoznawalna marka oraz szeroki zakres wsparcia, jaki oferuje swoim franczyzobiorcom Orbis, przekonały Inwestora do współpracy z naszą siecią - powiedziała Małgorzata Morek, dyrektor ds. rozwoju franczyzy Orbis SA.

Reklama

W Europie marka ibis budget jest niekwestionowanym liderem w segmencie budżetowym, odzwierciedla takie cechy jak prostota i funkcjonalność, oferuje podstawowe wygody w przystępnej cenie. Hotele tej marki to idealne miejsce dla osób samodzielnych, które cenią nieformalną atmosferę. Nowocześnie zaprojektowane pokoje "Cocoon" wyposażone są w wygodne łóżka, łazienkę, tv i dostęp do Internetu Wi-Fi. Bufet śniadaniowy "bez ograniczeń" oferuje zbilansowane produkty.

- - - - -

Grupa Hotelowa Orbis to największa sieć hoteli w Polsce i w Europie Centralnej oferująca 19 000 pokoi w ponad 100 obiektach, Orbis jest wyłącznym licencjodawcą marek Accor w 16 krajach w tym w Bośni i Hercegowinie, Bułgarii, Chorwacji, Czarnogórze, Czechach, Estonii, na Litwie, Łotwie, w Macedonii, Mołdawii, Polsce, Rumunii, Serbii, Słowacji, Słowenii i na Węgrzech. Hotele działają pod markami Sofitel, Pullman, MGallery, Novotel, Mercure, ibis, ibis Styles i ibis budget, a także Orbis Hotels.

Rozpoznawalne na świecie marki gwarantują jakość usług o zróżnicowanym standardzie od luksusowych hoteli 5-gwiazdkowych po ekonomiczne 1-gwiazdkowe. Strategicznym inwestorem Orbisu jest Accor, wiodący na świecie operator hotelowy, który oferuje swoim gościom oraz partnerom biznesowym wiedzę oraz doświadczenie operatora hoteli i franczyzodawcy (HotelServices), a także właściciela hoteli i inwestora (HotelInvest). Celem ich działania jest zapewnienie długoterminowego i harmonijnego rozwoju Grupy Accor w interesie jej interesariuszy.

Accor oferuje swoje usługi biznesmenom i turystom w 92 krajach, w których dysponuje 3600 hotelami z 470 000 pokoi. Szerokie portfolio marek hotelowych gwarantuje zróżnicowaną ofertę - od luksusowych hoteli Sofitel, Pullman, MGallery oraz Grand Mercure, przez hotele średniej kategorii pod marką Novotel, Suite Novotel, Mercure oraz Adagio aż po hotele ekonomiczne: ibis, ibis Styles, ibis budget oraz hotelF1. Grupa Accor stworzyła efektywny system narzędzi cyfrowych, do których należą - portal rezerwacyjny accorhotels.com, strony internetowe poszczególnych marek hotelowych oraz program lojalnościowy Le Club Accorhotels.

Accor, jako wiodąca na świecie szkoła hotelarstwa, jest zaangażowany w rozwój talentów swoich 170 000 pracowników hoteli, działających pod markami Accor. Są oni, na co dzień ambasadorami kultury obsługi oraz innowacyjności, które zapewniają rozwój Grupy w okresie ponad 45 lat jej istnienia.

Opr. MD

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »