Pierwszy designerski Hotel angelo

Dziś po południu odbyło się uroczyste otwarcie designerskiego hotelu angelo w Monachium. Po zwieńczonym sukcesem starcie designerskiej marki hotelowej angelo w roku 2006 w Pradze to kolejny krok w pozycjonowaniu tej koncepcji hotelu.

Dziś po południu odbyło się uroczyste otwarcie designerskiego hotelu angelo w Monachium.
Po zwieńczonym sukcesem starcie designerskiej marki hotelowej angelo w roku 2006 w Pradze
to kolejny krok w pozycjonowaniu tej koncepcji hotelu.

Nowy hotel angelo jest położony na wschód od centrum Monachium. To centralne położenie

gwarantuje dzięki bezpośredniemu połączeniu kolejką miejską ze stacją przed samym hotelem

szybki i wygodny dojazd do centrum miasta lub na teren targów. Dojazd autobusem lotniskowym

do międzynarodowego portu lotniczego w Monachium zajmuje tylko 25 minut. Dzięki dobrym

połączeniom hotel jest więc atrakcyjny zarówno dla turystów jak i dla osób podróżujących

służbowo.

Ten nowoczesny hotel o niepowtarzalnym wystroju wnętrz posiada 146 pokoi i cztery sale

Reklama

konferencyjne o łącznej powierzchni 250 m2. Poza tym znajduje się w nim restauracja, bar oraz

parking.

UBM, Vienna International i Warimpex współpracują przy licznych wspólnych projektach

Designerski hotel angelo w Monachium, powstały w rok dzięki przebudowie wcześniejszego

biurowca, jest kolejnym zapowiadającym sukces projektem tych trzech firm. UBM i Warimpex

pełnią w nim rolę podmiotów odpowiedzialnych za rozwój wzgl. eksploatację hotelu, natomiast

jego zarządzaniem operacyjnym zajmuje się od tej chwili Vienna International

Hotelmanagement AG.

?Cieszymy się z otwarcia w Niemczech hotelu naszej święcącej sukcesy marki angelo.

Koncepcja, która sprawdziła się już w Pradze, wyróżnia się przede wszystkim niepowtarzalnym

designem hotelu. Monachium rozwija się niezwykle dynamicznie, stanowi więc idealne miejsce

dla naszego pierwszego w Niemczech hotelu angelo, a także dla napawającego nas

zadowoleniem rozszerzenia naszego portfolio?, wyjaśnia CEO Warimpexu - Franz Jurkowitsch.

?Zaraz po wprowadzeniu angelo na rynek, zamierzamy wykorzystać to miejsce do rozbudowy

naszego portfela?, mówi Prezes Zarządu UBM Karl Bier o planach na przyszłość. ?Aby wypełnić

segment czterogwiazdkowy, chcemy w roku 2009 zbudować kolejny hotel marki andel?s,

obejmujący także apartamentowiec.?

Planuje się już obiekty marek własnych andel's i angelo w kolejnych, drugich co do wielkości

aglomeracjach Europy Środkowej i Wschodniej. Hotele te mają stać się wiodącymi markami w

tym regionie.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Angelo | hotel | Monachium
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »