Reklama

PKN Orlen szuka producenta soków tłoczonych pod marką własną spółki

PKN Orlen ogłosił postępowanie dotyczące wyboru producenta soków owocowych, tłoczonych pod marką własną należącą do tej spółki i sprzedawanych na jej stacjach paliwowych. Oferty można składać do 5 sierpnia - poinformował płocki koncern w ogłoszeniu.

"PKN Orlen chce nieustannie poprawiać swoją efektywność ekonomiczną oraz pozycję rynkową i obecnie rozpoczyna postępowanie zakupowe dotyczące wyboru producenta soków tłoczonych pod marką własną Orlen do odsprzedaży na stacjach paliw PKN Orlen" - oznajmił płocki koncern w opublikowanej dokumentacji.

Jak zapowiedział, spółka "planuje podpisanie umowy ramowej z oferentem wybranym w postępowaniu". Koncern podał przy tym, iż "umowa tego typu obejmuje warunki zakupu i dostaw produktów". W specyfikacji wyjaśnił, że postępowanie dotyczy soków w butelkach szklanych 330 ml o smaku jabłkowym, a także jabłko-wiśnia, jabłko-pomarańcza, jabłko-mięta, jabłko-marchewka i jabłko-gruszka.

Reklama

PKN Orlen przypomniał w ogłoszeniu, że prowadzi sprzedaż produktów w kategorii soków na ponad 1200 własnych stacjach paliw.

"Do głównych celów prowadzonego postępowania należą: dobór asortymentu zgodnie z potrzebami klientów stacji paliw PKN Orlen, przy uwzględnieniu dostępnej powierzchni sprzedażowej, aktywne zarządzanie kategorią dzięki bezpośredniej współpracy z producentem towarów sprzedawanych na stacjach PKN Orlen, zwiększanie sprzedaży" - podkreśliła spółka.

W lipcu 2018 r. PKN Orlen uruchomił program "Pij polskie soki", rozszerzając sprzedaż soków owocowych od producentów z Polski na całą swą sieć stacji paliwowych w Polsce. Koncern informował wtedy, że jest to projekt będący odpowiedzią na potrzeby konsumentów, a zarazem wspierający polskich sadowników, także "lokalne, często rodzinne firmy przetwórcze". "W wyniku podjętych działań zakup soków owocowych przez PKN Orlen od polskich producentów zwiększy się o 150 proc." - podawała spółka.

PKN Orlen informował wówczas, że w ramach programu pilotażowego, polskie soki znajdowały się w ofercie 200 jego stacji paliwowych, a rozpoczęty oficjalnie program "Pij polskie soki" zakłada "znaczące zwiększenie ich dostępności". Spółka zapowiadała, iż w ramach programu do dyspozycji klientów dostępne będą soki polskich firm, takich jak Bracia Sadownicy, Maspex, Owocowe Smaki (marka Agrestada), Sad Sandomierski oraz Sok z gór.

Biznes INTERIA.PL na Twitterze. Dołącz do nas i czytaj informacje gospodarcze

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »