Reklama

PKN Orlen zainteresowany zwiększeniem udziału w rynku detalicznym w Czechach

- PKN Orlen jest zainteresowany zwiększeniem udziału w rynku detalicznym w Czechach - poinformował dziennikarzy wiceprezes PKN Orlen Sławomir Jędrzejczyk, wiceprezes Orlenu.

- Zastanawiamy się nad dalszymi możliwościami wzrostu Unipetrolu. Rozwój stacji na rynku czeskim wydaje się dobrym pomysłem - powiedział Jędrzejczyk.

Reklama

- Zobaczymy, czy uda nam się te pomysły zrealizować. Na dziś mamy 14-proc. udział w rynku detalicznym w Czechach, jest więc możliwość rozwoju. Jeśli pojawią się ciekawe oferty będziemy je rozważać - dodał.

- - - - -

- Orlen przygotowuje plan podziału Anwilu na wypadek, gdyby był chętny na kupno tylko części tej firmy - poinformował w czwartek dziennikarzy Jędrzejczyk.

- Wewnątrz firmy przygotowujemy plan podziału Anwilu na wypadek, gdyby był inwestor zainteresowany kupnem jedną częścią, np. nawozową. Chcielibyśmy być gotowi na taką ewentualność, ale z ofertą Anwilu wychodzilibyśmy na rynek raczej w 2011 roku - powiedział Jędrzejczyk.

- - - - -

- Ostateczne rekomendacje odnośnie do przyszłości rafinerii w Możejkach Orlen powinien otrzymać w IV kw. 2010 roku - poinformował Jędrzejczyk.

- Do końca września powinny pojawić się wstępne wyniki prac doradcy, ale ostatecznych twardych rekomendacji należy spodziewać się w IV kwartale - powiedział Jędrzejczyk.

Wiceprezes dodał, że w grę wchodzą trzy scenariusze: pozostawienie rafinerii w grupie, sprzedaż aktywów lub sprzedaż pakietu mniejszościowego.

Sprawdź bieżące notowania Orlenu na naszych stronach

Dowiedz się więcej na temat: zainteresowanie | PKN Orlen S.A. | Czechy | Orlen

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »