PL Group aktualizuje strategię do 2020 r.
PL Group, notowana na NewConnect spółka wywodząca się z branży motoryzacyjnej, aktualizuje strategię na najbliższy rok. Grupa stawia na rozwój marek własnych oraz rozszerzenie działalności o segment nieruchomościowo-biurowy i technologiczny. Zamierza także przyjąć, obowiązujący do 2021 r., program skupu akcji własnych.
Rozwój marek własnych PL Group w ostatnich tygodniach mocno przyśpieszył. PLDETAILING, marka własna działająca w obszarze detailingu, zyska zewnętrznego inwestora i przeniesie się do nowej lokalizacji, gdzie planuje stworzyć najnowocześniejszy salon detailingu w kraju.
Dodatkowo PL Group wspólnie z Gama Holding otworzy shoowroom samochodów kolekcjonerskich w Elektrowni Powiśle. Auta będą oferowane zarówno w systemie sprzedaży, jak i w formie klubu Gama Cars Club. Showroom będzie miał niepowtarzalny klimat, nie będzie to tylko miejsce sprzedaży zjawiskowych samochodów, ale również przestrzeń do spotkań i ekskluzywnych wydarzeń.
- Aktualizując strategię chcemy pokazać się jako Grupa mająca swoje marki własne nie tylko w segmencie motoryzacyjnym, ale także w obszarze nieruchomościowo-biurowym i technologicznym. Umożliwi nam to przeniesienie do końca br. całej naszej Grupy do Elektrowni Powiśle.
Zamierzamy tam stworzyć pierwsze w Polsce biura hybrydowe. Rozwiązanie tego typu umożliwia optymalizację wykorzystania powierzchni, ale również pozwala osiągnąć lepszą synergię przy kooperacji pomiędzy partnerami. Do tego procesu zatrudniliśmy jednych z najlepszych ekspertów na rynku nieruchomościowo-biurowym. - komentuje Sebastian Albin, Prezes Zarządu PL Group.
- W obszarze technologicznym kończymy zaawansowane prace nad systemem PLCFM®. Będzie to aplikacja do zarządzania flotami pojazdów zbudowana na platformie Salesforce. Rozwiązanie ma szereg funkcji, które ułatwiają i zwiększają efektywność zarządzania flotą klientom B2B. Jest to pierwsza takiego typu aplikacja na platformie Salesforce, co ułatwi nam znacznie sposób dystrybucji i skalowania aplikacji. Press release PLCFM zaplanowaliśmy na początek grudnia br. - dodaje Sebastian Albin.
PL Group planuje przeprowadzić buyback. Program zakłada skup do 1 mln akcji własnych do 2021 r. Proponowany zakres ceny jednej akcji wynosi od 0,50 zł do 2,50 zł. W ocenie Zarządu aktualna wycena akcji PL Group znacznie od biega od jej wartości godziwej i potencjału rozwoju.
Uważam, że buyback spowoduje zbliżenie się kursu akcji spółki do jej rzeczywistej wartości. Dodatkowo planowany program jest dowodem na dobrą kondycję finansową Spółki. - mówi Sebastian Albin.
PL Group jest grupą kapitałową, której podstawowa działalność wywodzi się z branży motoryzacyjnej i obejmuje wyspecjalizowane usługi od wynajmu aut i sprzedaży samochodów używanych, po zarządzanie flotą pojazdów oraz detailing. Strategia PL Group zakłada wzrost wartości grupy poprzez rozwój marek własnych (PLDETAILING, PLSELECT, PLCFM i PLRENT), a także realizację innowacyjnych projektów we współpracy z partnerami biznesowymi, które pozwolą uzyskać efekty synergii w oparciu o dotychczasową działalność grupy.
PL Group jest grupą kapitałową, której podstawowa działalność wywodzi się z branży motoryzacyjnej i obejmuje wyspecjalizowane usługi od wynajmu aut i sprzedaży samochodów używanych, po zarządzanie flotą pojazdów oraz detailing.
Interia.pl oprac MZB