PMPG Polskie Media stawia na zmiany online
Wydawca tygodnia "Wprost", notowana na giełdzie spółka PMPG Polskie Media SA, odświeża swoją wiodącą markę w internecie. Odmieniony serwis "Wprost" zyskał nowe funkcjonalności, które mają ułatwić czytelnikom korzystanie z niego, a spółce umożliwi wprowadzenie interaktywnych propozycji do oferty reklamowej.
Nowy portal został zbudowany od podstaw i ma być ważnym elementem w planowanych zmianach, które mają na celu odświeżenie marki i umocnienie jej pozycji na rynku.
- Wzmacnianie obecności w sieci to kontynuacja planów spółki, ponieważ chcemy mocniej stawiać na interaktywne formy prezentacji treści. Pierwszym krokiem była inwestycja w biznesową telewizję inwestorzy.tv, w której PMPG jest również jedynym brokerem reklam. Wszystkie te działania wpisują się w nasze strategiczne kierunki rozwoju - mówi Michał Lisiecki, prezes zarządu PMPG Polskie Media SA.
Nowe rozwiązania na stronie "Wprost" dają redakcji nieograniczone możliwości tworzenia bogatych w formy treści. Łączenie tekstów z treściami video, cytatami z mediów społecznościowych, infografikami i animacjami wykorzystującymi wysokiej jakości zdjęcia wprowadzi do serwisu dużo dynamiki i uatrakcyjni odbiór. Dzięki nowoczesnym systemom analitycznym, rozsyłania newsletterów czy baz danych redakcja zyskała narzędzia do efektywniejszego angażowania użytkowników.
Giełdowy wydawca stawia na wzmocnienie obecności swoich marek w sieci, aby uatrakcyjnić ofertę dla reklamodawców i dywersyfikować źródła przychodów. Umożliwią to m.in. możliwości bardziej precyzyjnego targetowania treści.
Opr. MD