INVITO we Wrocławiu to trzeci lokal nowej sieci, dotychczas zostały otwarte w Krakowie (kwiecień 2008) oraz w Gdyni (lipiec 2008). Wszystkie restauracje sieci będą wyglądać podobnie. Menu jest typowo włoskie. Oferowane tam dania można podzielić na trzy podstawowe grupy: pizze (wykonywane według oryginalnej receptury gwarantującej ich doskonały smak i wygląd), makarony (we wszystkich podstawowych rodzajach) i sałatki. Menu uzupełniają desery oraz napoje.
Restauracje INVITO należą do sektora casual dining, ich oferta skierowana jest głównie do ludzi młodych i młodych rodzin, które chcą szybko i dobrze zjeść oraz nie wydawać wielu pieniędzy na posiłek. Ponadto uniwersalna formuła INVITO umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów, w tym na pewno licznych w sezonie letnim turystów.
W 2008 roku planowane jest otwarcie pierwszych 5-6 restauracji INVITO. Pierwszy lokal został otwarty w kwietniu w Krakowie, kolejny po Gdyni i Wrocławiu zostanie otwarty Warszawie jesienią tego roku.
Do roku 2010 spółka zamierza zarządzać siecią 20-24 restauracji INVITO, które będzie otwierać w atrakcyjnych lokalizacjach, tj. w obrębie centrów miast lub w miejscach charakteryzujących się dużym natężeniem ruchu pieszych. Nowa strategia rozwoju zakłada także otwieranie restauracji INVITO w mniejszych miejscowościach niż do tej pory, w galeriach handlowych, przy dużych osiedlach mieszkaniowych, gdzie oferta gastronomiczna jest skromna lub nie ma jej wcale.
Najważniejsze wspólne elementy koncepcji restauracji sieciowej INVITO stanowią: marka (logo) sieci, kryteria lokalizacji, wystrój wnętrza, obsługa, menu, docelowy klient, sposób zarządzania procesem technologicznym.