Power Media chce z emisji kilkadziesiąt mln zł
Wrocławska firma informatyczna Power Media, która w tym roku chce zadebiutować na warszawskiej giełdzie, zamierza pozyskać z emisji kilkadziesiąt mln zł - poinformował podczas IPO DAY prezes spółki Wojciech Narczyński.
- Z emisji chcielibyśmy pozyskać kilkadziesiąt mln zł, ale na razie nie mogę podać więcej szczegółów - powiedział prezes.
Dodał, że oferta publiczna zostanie przeprowadzona prawdopodobnie na przełomie września i października tego roku.
Po emisji nowi akcjonariusze będą właścicielami około 40 proc. pakietu akcji Power Media.
Power Media pozyskane w ofercie pieniądze planuje przeznaczyć na rozwój serwisu ifirma.pl.
Spółka specjalizuje się w innowacyjnych projektach informatycznych, internetowych oraz rekrutacji informatyków. Spółka działa od 1997 roku, zatrudnia 160 osób.
Akcjonariuszami Power Media jest siedem osób fizycznych.
Spółka jest twórcą i właścicielem serwisu księgowości internetowej www.ifirma.pl. Usługa ta jest skierowana do małych i średnich przedsiębiorców. Umożliwia samodzielne prowadzenie księgowości i generowanie wszystkich niezbędnych do rozliczeń dokumentów.
Według prezesa do końca 2009 roku ifirma powinna mieć 20 tys. klientów. Niewykluczone też, że usługa ta będzie w przyszłości oferowana przez jeden z banków.
W 2006 roku Power Media miała 10,65 mln zł przychodów i 1,36 mln zł zysku netto, rok wcześniej 4,3 mln zł przychodów i 0,46 mln zł zysku netto.
Oferującym akcje Power Media w publicznej ofercie będzie BM BISE.