PPH BOMI otwiera kolejne Delikatesy

15 września sieć delikatesów Bomi powiększy się o kolejny sklep w Gdańsku. Będzie to już 22 obiekt spółki w Polsce. W ciągu najbliższego miesiąca otwarte zostaną sklepy w Gorzowie Wielkopolskim oraz w Krakowie. Do końca bieżącego roku PPH BOMI uruchomi jeszcze cztery następne lokalizacje.

15 września sieć delikatesów Bomi powiększy się o kolejny sklep w Gdańsku. Będzie to już 22 obiekt spółki w Polsce. W ciągu najbliższego miesiąca otwarte zostaną sklepy w Gorzowie Wielkopolskim oraz w Krakowie. Do końca bieżącego roku PPH BOMI uruchomi jeszcze cztery następne lokalizacje.

Zarząd PPH BOMI konsekwentnie realizuje swoje zamierzenia na 2007 rok - oddanie do użytku 10 sklepów w tym roku.

Dynamiczny rozwój spółki wspomagają środki pozyskane z emisji akcji. Debiut PDA odbył się 20 sierpnia br., wczoraj na GPW zostały wprowadzone do obrotu giełdowego akcje serii J.

W drodze publicznej emisji akcji spółka pozyskała 42,5 mln zł, które zgodnie z celami emisyjnymi przeznacza na rozwój sieci Delikatesów BOMI. Polityka spółki zakłada otwieranie delikatesów w prestiżowych lokalizacjach dużych miast - galeriach i centrach handlowych oraz nowych osiedlach mieszkaniowych, w których zapewniony jest skoncentrowany, duży ruch oraz stały popyt. Plan rozwoju przewiduje otwarcie w ciągu najbliższych trzech lat 30 sklepów oferujących produkty spożywcze z segmentu premium.

Reklama

- Dzięki emisji akcji pozyskaliśmy kapitał, który pozwala nam konsekwentnie realizować przyjętą strategię - mówi Stanisław Okonek, Prezes Zarządu PPH BOMI S.A.
- 15 września rusza kolejny sklep w Gdańsku w dzielnicy Osowa. Już wkrótce otwarcie kolejnych Delikatesów BOMI: 29 września planujemy otwarcie sklepu w Gorzowie Wielkopolskim, a 6 października otwarte zostaną pierwsze Delikatesy BOMI w Krakowie. Zarówno poprzez zwiększanie liczby sieci Delikatesów BOMI jak i systematycznemu wzrostowi obrotów w funkcjonujących już sklepach Spółka z roku na rok zwiększa sprzedaż. W roku 2006 przychody ze sprzedaży wyniosły ponad 378,82 mln zł, co oznacza wzrost o 22,43% w stosunku do roku 2005. Na 2007 rok PPH BOMI prognozuje dwukrotny wzrost zysku netto - z 9,9 mln zł do ponad 18,2 mln zł oraz przychody przekraczające 520 mln zł wobec 378,8 mln zł osiąganych w 2006 r.

PPH BOMI S.A. kieruje swoją ofertę do wymagających klientów, ceniących bogaty wybór produktów i wygodę robienia zakupów. Asortyment towarów dostępnych w delikatesach BOMI obejmuje ok. 37 tys. artykułów, w tym specjałów kulinarnych z różnych stron świata. Spółka funkcjonuje na rynku od 1995 r. Obecnie posiada 21 sklepów w 9 miastach kraju (Gdynia, Gdańsk, Warszawa, Słupsk, Malbork, Legionowo, Legnica, Bydgoszcz i Katowice). Do końca 2007 roku liczba obiektów zwiększy się do 28, zaś do końca 2009 sieć ma liczyć 48 sklepów.

INTERIA.PL/materiały prasowe
Dowiedz się więcej na temat: Kraków | delikatesy | otwarte | otwieranie | sklep | Gorzów Wielkopolski
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »