Prima Moda 70. debiutantem w 2007 r.
Na warszawskiej giełdzie zadebiutowała spółka Prima Moda. Na otwarciu za prawa do akcji płacono 11 zł. Cena emisyjna wynosiła 12 zł. Na zamknięciu prawa do akcji spadły o 17,5 proc. Debiut Prima Moda jest 70. debiutem na głównym rynku warszawskiej giełdy w 2007 r.
Prima Moda oferowała inwestorom 1,2 mln akcji serii C nowej emisji. W transzy dużych inwestorów oferowano 700 tys. akcji serii C, w transzy otwartej oferowano 500 tys. akcji. W transzy dużych inwestorów przydzielono 700 tys. akcji, a transzy otwartej - 500 tys.
Wartość emisji wyniosła 14,4 mln zł.
Środki pozyskane z emisji spółka chce przeznaczyć w latach 2007- 2009 na rozbudowę sieci sprzedaży o 18 salonów firmowych (zwiększenie liczby salonów do 35), podniesienie standardu i ujednolicenie wystroju salonów firmowych, zakup systemu komputerowego klasy ERP oraz przeprowadzenie kampanii wizerunkowej.
Obecnie Prima Moda ma 17 salonów firmowych z własną marką. Sprzedaje w nich obuwie damskie, męskie, torebki, środki konserwacji do obuwia i galanterię skórzaną.
Spółka nie była zadowolona z ceny ustalonej w book-buildingu. Pierwotnie przedział cenowy wynosił 15-17,5 zł za akcję.