Prima Moda zmienia widełki

Prima Moda, po przesunięciu terminu oferty publicznej o około dwa tygodnie, planuje zadebiutować na GPW 20 listopada - poinformowali przedstawiciele spółki podczas IPO Day. Spółka poszerzyła w poniedziałek widełki cenowe.

Prima Moda, po przesunięciu terminu oferty publicznej o około dwa tygodnie, planuje zadebiutować na GPW 20 listopada - poinformowali przedstawiciele spółki podczas IPO Day. Spółka poszerzyła w poniedziałek widełki cenowe.

Przedział cenowy akcji wynosi obecnie 12-17,5 zł. Wcześniej widełki cenowe wynosiły 15-17,5 zł. "Prima Moda jest w stanie zrealizować zakładany plan, nawet jeśli pozyska mniej kapitału niż planowała" - powiedział Jacek Mrowicki, prezes Inwest Consulting, spółki posiadającej obecnie 9 proc. udziałów i 5 proc. głosów na WZA Prima Moda. Prima Moda przesunęła termin oferty o około dwa tygodnie. "Przesunięcie oferty wynikało z niekorzystnej sytuacji na rynku i sygnałów dostawców włoskich zainteresowanych przejęciem pakietu akcji spółki" - powiedział Mrowicki. "Byłem we Włoszech, by zainteresować naszych dostawców ofertą Prima Mody i polskim rynkiem. Jest duży odzew.

Reklama

Obecnie przygotowujemy stronę techniczną" - powiedział Dariusz Plesiak, prezes Prima Mody. "Jeśli Włosi zapiszą się na akcje, to będą to raczej nieduże pakiety w transzy inwestorów indywidualnych" - dodał Mrowicki. Spółka liczy, że w przypadku kolejnych emisji akcji, włoscy inwestorzy mogliby zainwestować w spółkę na większą skalę. Wcześniej przedstawiciele spółki informowali, że nie są zadowoleni z ceny, którą spółka mogłaby uzyskać i chcą przekonać inwestorów do ceny z górnej granicy widełek.

Zapisy na akcje Prima Mody potrwają od 5 do 7 listopada w transzy otwartej i od 12 do 13 listopada w transzy dużych inwestorów. 31 października zostanie podana cena emisyjna akcji Prima Mody. Oferta obejmuje 1.200.000 akcji serii C, z czego transza dużych inwestorów obejmuje 700.000 papierów, a transza otwarta 500.000. Środki pozyskane z emisji netto około 17-20 mln zł spółka chce przeznaczyć w latach 2007-2009 na rozbudowę sieci sprzedaży o 18 salonów firmowych (zwiększenie liczby salonów do 35), podniesienie standardu i ujednolicenie wystroju salonów firmowych, zakup systemu komputerowego klasy ERP oraz przeprowadzenie kampanii wizerunkowej.

INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: moda | widełki
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »