Przychody grupy Redanu zgodne z obniżoną prognozą

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży grupy Redan w 2011 roku wyniosły 381,8 mln zł, po wzroście o 18 proc. - podała spółka w komunikacie. Tym samym spółka zrealizowała obniżoną w listopadzie zeszłego roku prognozę sprzedaży na poziomie 382 mln zł.

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży grupy Redan w 2011 roku wyniosły 381,8 mln zł, po wzroście o 18 proc. - podała spółka w komunikacie. Tym samym spółka zrealizowała obniżoną w listopadzie zeszłego roku prognozę sprzedaży na poziomie 382 mln zł.

Sieć dyskontowa Textilmarket odnotowała wzrost sprzedaży o 16 proc., osiągając poziom 196,7 mln zł. Na rynku modowym sprzedaż zwiększyła się o 21 proc., a jej wartość wyniosła 185,1 mln zł.

Szacunkowa wartość skonsolidowanej marży handlowej na sprzedaży towarów za 2011 rok wyniosła 174,5 mln zł.

"Jest to wartość zgodna z prognozowaną na 2011 r. Oznacza to wzrost o 19 proc. w porównaniu do roku 2010 r." - podano w komunikacie.

Na rynku dyskontowym osiągnięto wzrost wolumenu marży o 16 proc., a na rynku modowym o 20 proc.

Reklama

Sprzedaż i marża sklepów porównywalnych, funkcjonujących w tym samym okresie roku 2010 i 2011, w części dyskontowej w 2011 r. pozostała na zbliżonym poziomie. Sklepy porównywalne rynku modowego poprawiły swoje wyniki - sprzedaż wzrosła o 3 proc., a marża o 6 proc.

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży towarów z samego grudnia zeszłego roku wyniosły 46,1 mln zł i były wyższe o 10 proc. od osiągniętych w grudniu 2010 roku. Sprzedaż na rynku dyskontowym w grudniu 2011 r. wyniosła 25 mln zł i była wyższa o 12 proc. od sprzedaży osiągniętej w grudniu 2010 r., zaś na rynku modowym 21,1 mln zł i była wyższa o 8 proc. wobec analogicznego okresu 2010 roku.

Komentarz DM Banku BPS

Wyniki skonsolidowanej sprzedaży oraz marży handlowej (ZBzS) na 2011 rok są zgodne z naszymi szacunkami zamieszczonymi w raporcie analitycznym z 14.12.2011, w których to oczekiwaliśmy osiągnięcia odpowiednio 380,5 i 176 mln PLN.

W rocznych wynikach pozytywnie wygląda dwucyfrowy wzrost wolumenu marży handlowej jak i poprawa sprzedaży oraz wzrost sprzedaży w sklepach porównywalnych na rynku modowym o 3% i marży o 6%. Oczekujemy, iż w kolejnych okresach spółka będzie w stanie poprawić swoje wyniki, co powinno mieć pozytywne przełożenie na rynkowa wycenę walorów.

PAP
Dowiedz się więcej na temat: przychód
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »