Redan - nieudana kolekcja Troll

Spółka odzieżowa Redan, właściciel marek Top Secret, Troll oraz TextilMarket wypracowała 1,7 mln zł zysku netto w II kwartale tego roku wobec 0,7 mln zł straty rok wcześniej.

Spółka odzieżowa Redan, właściciel marek Top  Secret, Troll oraz TextilMarket wypracowała 1,7 mln zł zysku netto  w II kwartale tego roku wobec 0,7 mln zł straty rok wcześniej.

Jesienią Redan planuje nową emisję akcji. Chce pozyskać ok. 30 mln zł - poinformowali przedstawiciele spółki. Przychody ze sprzedaży wyniosły 67,6 mln zł i nieznacznie spadły w porównaniu z analogicznym okresem w ubiegłym roku.

"Brak wzrostu przychodu ze sprzedaży wynika z niższego poziomu wyprzedaży stoków oraz zmniejszenia sprzedaży do hipermarketów" - powiedział w czwartek na konferencji prasowej Bogusz Kruszyński, wiceprezes spółki.

"Na obniżenie poziomu przychodów miała także wpływ nieudana kolekcja marki Troll" - dodał.

Reklama

Na lepszy wynik netto spółki w porównaniu z rokiem 2006 wpływ miały: 10 proc. wzrost sprzedaży detalicznej, poprawa wyników marki Top Secret, działalność zagraniczna oraz dobre wyniki spółki stowarzyszonej Top Mark.

Jesienią 2007 roku Redan planuje przeprowadzić nową emisję akcji. Chce pozyskać ok. 30 mln zł.

"Nasze plany rozwojowe wymagają nakładów finansowych" - powiedział wiceprezes Kruszyński.

Środki z emisji spółka w dużej mierze chce przeznaczyć na repozycjonowanie marki Top Secret, tj. na rozbudowę sieci, przebudowę sklepów i przeprowadzenie kampanii marketingowej.

Spółka zakończyła już prace nad nową koncepcją marketingową marki Top Secret.

"Oprócz zmiany wystroju sklepów, zakłada ona także modyfikacje w obrębie produktu" - powiedział Piotr Kulawińśki, prezes Redanu.

Pod marką Top Secret spółka będzie oferować odzież typu casual- office skierowaną dla osób w wieku 25-30 lat.

Kapitał zebrany w emisji spółka chce też przeznaczyć na rozwój wszystkich sieci sklepów w Polsce i zagranicą.

"Odzież marki Top Secret dobrze sprzedaje się na Ukrainie, zamierzamy otworzyć tam więcej sklepów" - powiedział Kulawiński.

Do końca sierpnia na Ukrainie spółka otworzy 4 sklepy pod marką Top Secret. Łącznie Redan planuje tam otworzyć do 10 sklepów.

W tym roku powstanie też sklep Top Secret w Kaliningradzie. Kolejna lokalizacja planowana jest w Petersburgu.

Obecnie Redan posiada łącznie 11 sklepów za granicą: po 2 na Litwie i na Ukrainie, 4 na Słowacji i 3 w Czechach.

INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: Top Secret | kolekcja | uda | troll | Marek | top | Netto
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »