Redan planuje otworzyć 60 placówek

Grupa Redan planuje w 2012 roku otworzyć 60 nowych placówek dyskontowych Textilmarket, zaś dynamika rozwoju sektora modowego ma zostać utrzymana na poziomie 2011 roku. Ponadto spółka planuje dalszy rozwój sieci sprzedaży za granicą - poinformowała spółka w środowym komunikacie.

Grupa Redan planuje w 2012 roku otworzyć 60 nowych placówek dyskontowych Textilmarket, zaś dynamika rozwoju sektora modowego ma zostać utrzymana na poziomie 2011 roku. Ponadto spółka planuje dalszy rozwój sieci sprzedaży za granicą - poinformowała spółka w środowym komunikacie.

"W ostatnim kwartale 2011 r. uruchomiono 20 sklepów sieci Textilmarket oraz 9 pod szyldem Top Secret&Friends w kraju i za granicą. W 2012 r. dynamika otwarć segmentu dyskontowego zakłada przyrost o ok. 60 nowych placówek. Rozwój sektora modowego ma być zbliżony do poziomu z roku 2011" - napisano w komunikacie.

Na koniec 2011 r. cała krajowa sieć sprzedaży sektora fashion spółki liczyła 180 placówek, których łączna powierzchnia wyniosła 27.790 m2.

"W 2012 r. planujemy kolejne otwarcia w segmencie modowym. Nacisk będziemy kłaść przede wszystkim na rozwój sklepów franczyzowych, zarówno w Polsce jak i za granicą" - powiedział cytowany w komunikacie Bogusz Kruszyński, prezes Redanu.

Reklama

Spółka poinformowała, że na koniec 2011 r. zagraniczna sieć sklepów Redan liczyła 32 sklepy o łącznej powierzchni 4.763 m2. Docelowo Grupa Redan na rynku rosyjskim do końca 2014 roku planuje otworzyć 82 sklepy w systemie franczyzowym marki Top Secret.

W komunikacie podano, że w grudniu 2011 r. nastąpiło także otwarcie jubileuszowego 250 sklepu Textilmarket.

"Sieć sklepów Textilmarket szybko rośnie. Odnawiamy także istniejące już sklepy. Oprócz tego stale pracujemy nad urozmaiceniem asortymentu oraz komunikacji z klientami" - powiedział prezes.

Redan jest operatorem znanych detalicznych marek odzieżowych: Top Secret, Troll i Drywash oraz sieci sklepów Textilmarket.

Komentarz DM Banku BPS

W naszych szacunkach na 2012 rok również spodziewamy się, iż otwarcia Textilmarketów wyniosą 60 placówek, tak by na koniec roku dyskontowa sied liczyła 309 placówek o łącznej powierzchni 68,4 tys. mkw. Z kolei dla segmentu modowego spodziewamy się wzrostu sieci na rynku polskim do 191 placówek o łącznej powierzchni 32,2 tys. mkw. Szacujemy, iż w 2012 roku zagraniczna sied grupy wzrośnie do 59 placówek wśród których 20 otwartych zostanie na terenie Rosji.

(M. Stebakow)

PAP/INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Nieplanowane
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »