Redan szacuje sprzedaż grupy

Redan szacuje, że w pierwszym kwartale tego roku sprzedaż grupy wzrosła o 13 proc. rdr do 86,7 mln zł, marża przekroczyła 45 proc. i była o 1 pkt proc. wyższa niż rok wcześniej - podała spółka w komunikacie.

 Redan szacuje, że w pierwszym kwartale tego roku sprzedaż grupy wzrosła o 13 proc. rdr do 86,7 mln zł, marża przekroczyła 45 proc. i była o 1 pkt proc. wyższa niż rok wcześniej - podała spółka w komunikacie.

Redan podał, że szacunkowe skonsolidowane przychody w marcu 2012 r. wyniosły 33,9 mln zł i były o 27 proc. wyższe rdr. Szacunkowa skonsolidowana marża handlowa przekroczyła 48 proc. i była zbliżona do marży zrealizowanej w marcu ubiegłego roku.

W sieci dyskontowej sprzedaż w marcu wyniosła 17,6 mln zł, co oznacza wzrost o 22 proc. rdr, a w całym pierwszym kwartale osiągnęła 43,5 mln zł (wzrost o 18 proc. rdr). Szacunkowa wartość marży handlowej w I kwartale 2012 roku wyniosła 39 proc. i była analogiczna jak w roku poprzednim.

Reklama

Wartość sprzedaży sieci modowej w marcu wyniosła 16,3 mln zł (wzrost o 34 proc. rdr), a w całym pierwszym kwartale 43,2 mln zł, co oznacza wzrost o 9 proc. Szacunkowa marża handlowa w marcu 2012 roku wyniosła 60 proc., natomiast w całym pierwszym kwartale 52 proc., co oznacza wzrost o 2 pkt proc. w stosunku do roku poprzedniego.

Sieć Textilmarket na koniec pierwszego kwartału składała się z 258 sklepów własnych o łącznej powierzchni 57,1 tys. m kw., co oznacza 26 proc. przyrost powierzchni handlowej rdr. W sieci tradycyjnej marek Top Secret, Troll i Drywash na koniec marca funkcjonowało 218 sklepów własnych i franczyzowych o łącznej powierzchni 34,7 tys. m kw. (wzrost o 24 proc. rdr).

PAP
Dowiedz się więcej na temat: RDR
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »