Rekordowa sprzedaż Gino Rossi

Skonsolidowane przychody grupy Gino Rossi wyniosły w 2008 r. 192,9 mln zł, wzrastając o 10,7% wobec ubiegłego roku. Swój udział w sprzedaży grupy z 20% do ponad 26% zwiększyła spółka zależna Simple Creative Products.

Skonsolidowane przychody grupy Gino Rossi wyniosły w 2008 r. 192,9 mln zł, wzrastając o 10,7% wobec ubiegłego roku. Swój udział w sprzedaży grupy z 20% do ponad 26% zwiększyła spółka zależna Simple Creative Products.

Jej przychody wzrosły w ciągu roku o ponad 41%, sięgając 50,7 mln zł. Dzięki poprawie efektywności sprzedaży i rozwojowi sieci o ponad 20% wzrósł też udział sprzedaży detalicznej w strukturze przychodów grupy - wynosząc na koniec grudnia 63,1%.

- Obok rekordowej sprzedaży, możemy jednocześnie pochwalić się dużym wzrostem efektywności sprzedaży funkcjonujących salonów marki Simple. W 2008 roku wdrożyliśmy w tej firmie system motywacyjny, który znacząco wpłynął na zwiększenie sprzedaży - przekroczyła ona nawet zaplanowane przez nas budżety. Wyniki segmentu obuwniczego nie są dla nas satysfakcjonujące, ale wprowadzamy obecnie kompleksowy program, nakierowany na poprawę efektywności działania także w tym obszarze - podkreśla Paweł Kapłon, Prezes Zarządu Gino Rossi.

Reklama

Szeroko zakrojony program zmian wprowadzany przez Zarząd Gino Rossi ma na celu wzmocnienie zarządzania całą grupą modową, szczególnie w zakresie głównych obszarów budujących wartość firmy, takich jak sieć sprzedaży, kolekcja, portfel marek, produkcja, struktura organizacyjna oraz efektywność kosztowa.

- Działania te przełożą się na uwolnienie efektów synergii w obszarze całej grupy, wzmacniając jednocześnie poszczególne marki - dodaje Tomasz Gryglewski, Wiceprezes Zarządu spółki .

W 2008 roku grupa Gino Rossi uruchomiła 15 nowych salonów firmowych w Polsce oraz 5 poza jej granicami i obecnie posiada 134 salony w kraju oraz 29 za granicą (w Niemczech, Rosji, Litwie, Ukrainie, Czechach, Węgrzech i Gruzji). Sieć sprzedaży Simple Creative Products obejmuje obecnie 42 salony, a Gino Rossi - 104.

Na 2009 rok Zarząd Gino Rossi planuje otwarcie co najmniej 10 nowych salonów.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: gino rossi | Simple | rekordowe | Creative | rossi
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »