Rusza program pilotażowy PKN ORLEN i Grupy Eurocash

PKN ORLEN i Grupa Eurocash rozpoczynają program pilotażowy testujący nową koncepcję sklepu detalicznego. Na wybranych stacjach paliw zaczną działać małe supermarkety pod marką Delikatesy Centrum, oferujące pełen asortyment artykułów spożywczych, w tym szeroką ofertę produktów świeżych.

PKN ORLEN i Grupa Eurocash rozpoczynają program pilotażowy testujący nową koncepcję sklepu detalicznego. Na wybranych stacjach paliw zaczną działać małe supermarkety pod marką Delikatesy Centrum, oferujące pełen asortyment artykułów spożywczych, w tym szeroką ofertę produktów świeżych.

PKN ORLEN, największy operator stacji paliw w Polsce, oraz Eurocash, krajowy lider w dystrybucji artykułów spożywczych, wspólnie opracowali unikalną koncepcję sklepu, która jest odpowiedzią na zmieniające się potrzeby klientów, dla których ważne są czas i wygoda.

Dzięki współpracy obu firm na wybranych stacjach ORLEN klienci będą mogli zrobić pełne zakupy, po konkurencyjnych cenach, w zaadaptowanych do nowego formatu sklepów Delikatesy Centrum. Pierwszy taki obiekt został otwarty na stacji ORLEN przy ul. Wyszogrodzkiej 150 w Płocku.

Reklama

- Jako największy operator sieci stacji paliw w Polsce nie możemy i nie chcemy stać w miejscu. Konsekwentnie szukamy nowych możliwości rozwoju i stąd też decyzja o podjęciu współpracy z doświadczonym partnerem. Założyliśmy, że nowe rozwiązania ułatwią życie codzienne naszych klientów, skracając czas przeznaczany na zakupy i tankowanie samochodu. Pilotaż pokaże nam, jak sprawdzają się w praktyce wspólnie wypracowane formaty - powiedział Marek Balawejder, dyrektor wykonawczy ds. sprzedaży detalicznej PKN Orlen.

- Tworząc koncepcję małego supermarketu, który będzie przyciągał klientów na stacje paliw, czerpaliśmy z naszych dotychczasowych doświadczeń w tworzeniu i zarządzaniu Delikatesami Centrum, jako silną marką detaliczną, oraz bogatych doświadczeń ekipy PKN ORLEN. Wspólnie podejmujemy ryzyko tego innowacyjnego konceptu i przez najbliższy rok będziemy dążyć do jego dopracowania, zwiększenia efektywności oraz znalezienia modelu, który - mamy nadzieję - będzie mógł być z powodzeniem wdrażany na kolejnych wybranych stacjach ORLEN - powiedział Pedro Martinho, członek zarządu Eurocash.

Równolegle z otwieraniem sklepów Delikatesy Centrum na wybranych stacjach paliw, Eurocash i PKN ORLEN ściśle współpracują ze sobą w celu zwiększenia efektywności stacji ORLEN w segmencie convenience.

Opr. KM

Biznes INTERIA.PL na Twitterze. Dołącz do nas i czytaj informacje gospodarcze

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »