Santander Consumer Bank partnerem Warsaw Booster

Santander Consumer Bank - został partnerem programu WARSAW Booster'19, w ramach którego chce szukać na rynku start-upowym rozwiązań w obszarze transformacji cyfrowej branży retail.

Ruszyła kolejna runda naboru do miejskiego programu akceleracyjnego WARSAW Booster'19 finansowanego przez miasto stołeczne Warszawa. Inicjatywa ta skierowana jest do warszawskich młodych spółek, których rozwiązania mogą mieć wpływ na rozwój miasta oraz jakość życia jego mieszkańców. Nowością w stosunku do poprzedniego naboru jest możliwość zaadresowania wyzwań przygotowanych przez partnerów korporacyjnych.

Na zaproszenie do programu może liczyć tym razem 16 spółek lub przyszłych założycieli startupów. Unikalną wartością WARSAW Booster'19 jest umożliwienie uczestnikom bezpośredniego dostępu do konsultacji z przedstawicielami władz miasta.

Reklama

Dzięki temu mogą oni zaprezentować swoje rozwiązania i produkty oraz poznać warunki potencjalnej przyszłej współpracy. Analogicznie - odpowiedź na wyzwania korporacyjne może otworzyć startupom drzwi do współpracy z czołowymi przedsiębiorstwami działającymi w stolicy i całym kraju.

Najlepsi uczestnicy, poza możliwością zbudowania relacji biznesowych, otrzymają możliwość uczestniczenia w wybranych wydarzeniach zagranicznych, w najpełniejszym stopniu adresujących ich potrzeby rozwojowe.

W tej edycji WARSAW Booster'19 jednym z partnerów jest Santander Consumer Bank. - Poszukujemy partnerów, dzięki którym wspólnie będziemy mogli sprawić, że codziennie zakupy będą w obszarze płatności jeszcze bardziej przyjazne - mówi Piotr Żabski, Wiceprezes Zarządu Santander Consumer Bank - Jako liderowi consumer finance w Polsce zależy na tym, abyśmy wspólnie z uczestnikami WARSAW Booster stworzyć klientom rozwiązania, zapewniające jeszcze większą swobodę w wyborze formy płatności czy poprawę bezpieczeństwa realizowanych przez nich transakcji.

Jak podkreśla Maciej Dąbrowski, Dyrektor Departamentu Strategii i Innowacji Santander Consumer Banku współpraca ze start-upami to ważny element naszej strategii biznesowej:

- Wspólnie chcemy wypracować rozwiązania, które będą nie tylko zmieniać rynek consumer finance w Polsce, ale też odpowiadać na rzeczywiste potrzeby klientów w dobie zmieniającego się rynku retail.

Postępująca cyfryzacja tego sektora to dla nas jeden z istotnych czynników do tego, aby poszukiwać także partnerów w obszarze nowych technologii, z którymi będziemy mogli zaproponować ciekawe rozwiązania naszym partnerom biznesowym w tym segmencie - wyjaśnia Dąbrowski.

Zgłoś się już teraz za pośrednictwem formularza- termin nadsyłania inicjatyw mija 19 sierpnia.

Santander Consumer Bank jest jednym z liderów rynku consumer finance w Polsce. Oferuje klientom szeroki zakres produktów obejmujący kredyty gotówkowe, kredyty na nowe i używane samochodykredyty ratalne, karty kredytowe oraz lokaty. Produkty dystrybuowane są online oraz poprzez sieć oddziałów, salony i komisy samochodowe, sklepy i punkty usługowe.

Interia.pl oprac MZB

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: 19+
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »