Reklama

Spadły cennikowe wpływy reklamowe "Gazety Wyborczej"

Cennikowe wpływy reklamowe "Gazety Wyborczej" (wydawanej przez Agorę) spadły w 2011 roku o 14,9 proc. rok do roku i wyniosły 664,4 mln zł - poinformowały Wirtualnemedia.pl, powołując się na dane firmy Kantar Media.

"Rzeczpospolita" w zeszłym roku zarobiła z reklam, według wpływów cennikowych, 14,1 proc. mniej niż w 2010 r., czyli 296,6 mln zł.

Cennikowe wpływy reklamowe "Polska The Times" były rok do roku o 1 proc. niższe (296,6 mln zł), "Faktu" spadły o 4,3 proc. (230,4 mln zł), "Dziennika Gazeta Prawna" zniżkowały o 5,4 proc. (80,9 mln zł). Natomiast przychody reklamowe "Super Expressu" wzrosły o 29,3 proc. w stosunku do 2010 r. (124,6 mln zł).

Łącznie w 2011 roku cennikowe wpływy reklamowe polskich gazet (bez autopromocji) wyniosły 2,19 mld zł, co oznacza spadek o 6,06 proc. rok do roku.

Reklama

Natomiast uwzględniając autopromocję spadek wyniósł 4,6 proc. do 2,35 mld zł.

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »