Spółka In Point przejęła wirtualną kolekturę

Notowana na rynku NewConnect spółka In Point S.A. przejęła 100 proc. udziałów w spółce Power2 Success, a wraz z nią portal Globlotto.pl, pierwszą wirtualną kolekturę lotto dostępna. Stroną sprzedającą jest Emtrid S.A. Wartość transakcji to 0,5 mln zł.

Notowana na rynku NewConnect spółka In Point S.A. przejęła 100 proc. udziałów w spółce Power2 Success, a wraz z nią portal Globlotto.pl, pierwszą wirtualną kolekturę lotto dostępna. Stroną sprzedającą jest Emtrid S.A. Wartość transakcji to 0,5 mln zł.

Globlotto.pl to platforma internetowa, oferująca zakup losów 4 loterii: polskiego Lotto i Mini Lotto, brytyjskiej National Lottery oraz europejskiej Euro Millions. Globlotto.pl rozpoczął działalność w marcu 2011, udostępniając trzy wersje językowe: angielską, polską i czeską,

Według danych Totalizatora Sportowego, w gry liczbowe i loterie gra ponad 16 milionów Polaków (tj. ponad 53 proc. mieszkańców kraju w wieku 16 lat i więcej). W przyszłości za pośrednictwem Globlotto.pl będą dostępne również kupony takich loterii jak amerykańskie Powerball i Megamillions czy włoska Supernalotto.

Reklama

- Niedawno w Czechach zbankrutowała loteria narodowa więc możemy z łatwością wejść na ten rynek. Znamy realia, jesteśmy obecni tam z innymi projektami. Mamy nadzieję szybko wypełnić lukę, jaka pojawiła się na tym rynku - deklaruje Kamil Kuchta, prezes zarządu In Point S.A. - Będziemy też oczywiście budować ruch na polskiej wersji portalu. Już obserwujemy, że jego użytkownicy, choć jeszcze nieliczni, wydają kwoty powyżej przeciętnych dla transakcji internetowych. Bardzo wierzymy w dochodowość tego projektu, ponieważ wiemy, jak skutecznie konwertować użytkowników w ramach różnych portali - uważa Kamil Kuchta.

In Point jest właścicielem portalu aukcji typu "all pay", Podbij.pl, oraz Fezi.pl, serwisu zakupów grupowych. Na początku czerwca spółka przejęła Locitech SA, łódzką spółkę rozwijającą platformę geolokalizacji GOPLACES. - Ta technologia pozwoli na uruchomienie pierwszej platformy marketingowo - promocyjnej opartej na geolokalizacji i znacząco odróżni nasza ofertę od konkurencji - zapowiada Kamil Kuchta.

In Point SA zadebiutowała na rynku New Connect 18 maja 2011 roku. Strategicznym udziałowcem spółki jest LST Capital S.A.

In Point

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: przejęcia
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »