Sukces Toshiby w Polsce

Opublikowane ostatnio przez IDC i Dataquest dane i analizy potwierdziły skuteczność polityki rynkowej japońskiego producenta i jego autoryzowanego dystrybutora w Polsce - firmy Techmex SA z Bielska-Białej.

Opublikowane ostatnio przez IDC i Dataquest dane i analizy potwierdziły skuteczność polityki rynkowej japońskiego producenta i jego autoryzowanego  dystrybutora  w Polsce - firmy Techmex SA z Bielska-Białej.

Toshiba jest jedną z wiodących na rynku światowym firm, która oferuje każdemu klientowi, niezależnie od wymagań, najwyższą jakość i najlepsze parametry techniczne zachowując przy tym przystępną cenę produktu.

Sukces rynkowy Toshiba zawdzięcza nie tylko najwyższej jakości komputerom postrzeganym jedynie jako hardware. Japoński producent i jego dystrybutorzy obserwują rynek by sprostać wszelkim życzeniom i oczekiwaniom klientów. Dlatego też, notebooki i desktopy marki Toshiba to nie pojedyncze modele, lecz szeroka gama rozwiązań i możliwości odzwierciedlających wymagania użytkowników dotyczące aspektów takich jak wygląd, waga, wydajność, zużycie energii, funkcjonalność czy technologie.

Reklama

Opublikowane wyniki potwierdzają ugruntowaną pozycję firmy Toshiba jako producenta wysokiej jakości komputerów, będących idealnym narzędziem pracy zarówno w biurze, jak i w domu.

W 1999 roku Techmex SA i stworzona przez tą firmę Sieć Autoryzowanych Partnerów Toshiba dostarczyli ponad 20 500 sztuk notebooków tej marki, co stanowi 41% sprzedaży komputerów przenośnych w Polsce.

W pierwszym kwartale bieżącego roku Toshiba sprzedała 5800 notebooków, co stanowi 3,3% udziału w polskim rynku komputerowym. Jest to liczba dwukrotnie wyższa od wielkości sprzedaży w analogicznym kwartale ubiegłego roku.

W drugim kwartale bieżącego roku Toshiba dostarczyła polskim klientom ponad 12000 urządzeń. Wg danych opublikowanych przez IDC udział tej marki na polskim rynku PC wzrósł do 8,2%. Na udział ten składała się sprzedaż zarówno komputerów przenośnych, jak i stacjonarnych wprowadzonych na rynek w kwietniu br.

Techmex S.A. prognozuje, że sprzedaż notebooków Toshiba w roku 2000 przekroczy poziom 30 000 szt. Stanowi to 50% wzrost sprzedaży w porównaniu do wielkości sprzedaży z roku ubiegłego.

Od kwietnia br. oferta firmy Toshiba w Polsce została wzbogacona o komputery stacjonarne serii Equium stanowiące szerokie spektrum rozwiązań dla wszystkich wymagających użytkowników. Począwszy od ultranowoczesnego komputera Equium 2000 przeznaczonej dla koneserów i profesjonalistów, do dedykowanej szerokiej grupie klientów rynku SMB linii Equium 3000 łączącej wydajność z bardzo atrakcyjną ceną.

Sukces rynkowy Toshiba zawdzięcza dobrej dostępność komputerów, ich doskonałej jakość i wydajność, zróżnicowaniem oferty i dbałości o klienta. Toshiba kierując się potrzebami klientów dostarcza komputery z polską dokumentacją i oferuje serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na terenie całego kraju. Jednym z najistotniejszych elementów sukcesu firmy jest dostępna dla szerokiego grona odbiorców pod względem cenowym oferta handlowa. Od trzech lat Techmex SA utrzymuje cenę na bazowy model markowego notebooka poniżej 5 000 PLN. Toshiba oferuje rozwiązania zmierzające do znacznej redukcji kosztów użytkowania (TCO). Wg danych Gartner Group, zakup notebooka z serii Tecra pozwala osiągnąć oszczędności rzędu 1060 USD. Techmex SA organizując cykliczne szkolenia i program autoryzacji stworzył w Polsce doskonale działającą sieć Autoryzowanych Partnerów Toshiba.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Toshiba | Techmex SA | firmy | wydajność | idc
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »