T-Bull SA przekracza barierę 400 milionów pobrań w kwietniu
Kwiecień 2019 roku przyniósł spółce T-Bull 7,6 miliona pobrań ich gier. W rezultacie gry wrocławskiego studia pobrano łącznie ponad 407 milionów razy.
Długo wyczekiwany moment dla dewelopera gier na platformy mobilne nastał wraz z końcem kwietnia 2019 roku. W opublikowanym wczoraj raporcie giełdowym, T-Bull SA oficjalnie komunikuje przekroczenie spektakularnej bariery 407 milionów pobrań ich gier. Na przestrzeni zaledwie kilku lat producent gier takich jak Top Speed, Moto Rider GO, czy Tank Battle Heroes, stał się międzynarodowo rozpoznawalną marką, której tytuły można znaleźć już na większości platform z aplikacjami na całym świecie.
- Wierzymy, że kluczem do sukcesu jest systematyczna realizacja własnych postanowień - mówi Damian Fijałkowski, współzałożyciel i członek zarządu T-Bull SA. - Jako firma za cel postawiliśmy sobie pracę blisko z użytkownikiem i wyjście naprzeciw jego oczekiwań. Dlatego staramy się docierać do możliwie największej liczby graczy i przy produkcji gier stawiać duży nacisk na feedback od naszej społeczności. Wynik ponad 400 milionów pobrań jest dla nas wielkim sukcesem i świadczy o tym, że nasza koncepcja biznesowa jest słuszna.
W samym kwietniu gry T-Bull pobrano ponad 7,6 miliona razy. Za największą część z tej liczby odpowiada Moto Rider GO - gra wygenerowała 1,9 miliona pobrań. Kluczowym kierunkiem dla T-Bull SA są Indie, które wygenerowały 28,5 proc. ściągnięć w kwietniu. Łącznie ten niezwykle popularny symulator wyścigów motocyklowych ściągnięto 77,4 miliona razy od dnia premiery.
W związku ze zbliżającą się wielkimi krokami premierą wyczekiwanego Top Speed 2, można spodziewać się, że w niedalekiej przyszłości wrocławski deweloper pochwali się kolejnymi spektakularnymi wynikami.
Interia, opr. MD