Reklama

TAURON otwiera sześć nowych biur obsługi

TAURON otwiera sześć nowych biur obsługi klienta, które wraz z 37 funkcjonującymi już placówkami będą stanowić nowoczesną sieć salonów o charakterze doradczo-sprzedażowym. Udoskonalenia wprowadzane są również w obsłudze telefonicznej oraz funkcjonowaniu elektronicznego biura obsługi marki.

Tradycyjne punkty obsługi klienta TAURON przekształca w placówki o charakterze doradczo-sprzedażowym. Klient może w nich załatwić nie tylko wszystkie sprawy związane z prądem i gazem, ale też dokonać wyboru produktów i usług okołoenergetycznych. Bogate portfolio produktów obejmuje zarówno usługi serwisowe i specjalistyczne, jak i nowoczesne rozwiązania Smart Home. Pracownicy punktów doradzają i pomagają klientom w dokonaniu indywidualnych wyborów dopasowanych do ich realnych potrzeb.

Reklama

- Klienci indywidualni oraz z sektora małych i średnich przedsiębiorstw kupili w TAURONIE już ponad 5 mln. różnych produktów. W biurach obsługi klienci zapoznają się z sukcesywnie rozbudowywanym portfolio produktowym marki, a także przekazują nam swoje oczekiwania i opinie. Sześć nowych salonów powstało w lokalizacjach optymalnie uzupełniających dotychczasową sieć placówek - podkreśla Kamil Kamiński, wiceprezes zarządu TAURON Polska Energia ds. klienta i wsparcia korporacyjnego. Naszym celem jest zapewnienie najwyższych standardów obsługi, jak i dokładne rozpoznanie potrzeb klientów dotyczących korzystania z usług i produktów okołoenergetycznych - dodaje.

Poprawie obsługi sprzyja wprowadzenie dla klientów z sektora małych i średnich przedsiębiorstw możliwości elektronicznego zamawiania wizyt na konkretną porę dnia. Nowym rozwiązaniem jest też utworzenie wydzielonych stanowisk dla klientów z sektora MSP.

Zainteresowanie klientów wizytami w placówkach o charakterze doradczo-sprzedażowym jest znacznie większe, niż wtedy, gdy biura pełniły jedynie funkcje obsługowe. Rozpoczęto od gruntownego remontu krakowskiej placówki przy ul. Śląskiej, którą oddano do użytku w październiku, w listopadzie z kolei otwarto nowe biuro obsługi w Limanowej. Jeszcze w tym roku uruchomione zostaną trzy kolejne placówki: w Kluczborku, Jastrzębiu Zdroju i - po zmianie lokalizacji - w Rybniku, a w 2018 r. nowe punkty obsługi TAURONA będą w Olkuszu, Tychach i Gliwicach. Lokalizacje zostały wyznaczone w oparciu o analizy dostępności naszych placówek dla klientów.

Udoskonalenia wprowadzane są również w obsłudze telefonicznej i funkcjonowaniu bezpłatnego e-BOKa. Od października br. TAURON wydłużył godziny pracy infolinii obsługowej i sprzedażowej oraz utworzył specjalną infolinię dedykowaną dla klientów z sektora MSP. Proklienckie zmiany wdrażane są też w elektronicznej obsłudze. Użytkownicy e-BOK mogą teraz m.in. korzystać z e-płatności oraz uruchomić polecenie zapłaty.

TAURON Polska Energia SA jest spółką holdingową w grupie kapitałowej, która zajmuje się wydobyciem węgla, wytwarzaniem, dystrybucją i sprzedażą energii. Grupa TAURON obejmuje swoim działaniem 18 proc. powierzchni kraju i jest jednym z największych podmiotów gospodarczych w Polsce, w tym największym dystrybutorem oraz drugim sprzedawcą i wytwórcą energii elektrycznej. W skład Grupy TAURON wchodzą m.in. TAURON Wytwarzanie, TAURON Dystrybucja, TAURON Sprzedaż, TAURON Obsługa Klienta, TAURON Wydobycie, TAURON Ekoenergia oraz TAURON Ciepło. Od 2010 roku akcje TAURON Polska Energia SA notowane są na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie m.in. w indeksach WIG20 i WIG30. Spółka wchodzi w skład indeksu spółek odpowiedzialnych społecznie - RESPECT Index.

Opr. MD

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »