TelForceOne chce zwiększać przychody

W ramach strategii na lata 2010-2012 grupa TelForceOne chce w najbliższych latach zwiększać przychody ze sprzedaży aparatów myPhone o ok. 30-40 proc. rocznie, a w segmencie alternatywnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek przychody mogą rosnąć 20-30 proc. rocznie - poinformowała spółka w komunikacie.

W ramach strategii na lata 2010-2012 grupa TelForceOne chce w najbliższych latach zwiększać przychody ze sprzedaży aparatów myPhone o ok. 30-40 proc. rocznie, a w segmencie alternatywnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek przychody mogą rosnąć 20-30 proc. rocznie - poinformowała spółka w komunikacie.

TelForceOne zgodnie ze strategią 2010-2012 chce utrzymać pozycję lidera rynku akcesoriów mobilnych w Polsce, Czechach i na Słowacji i zająć jedną z trzech pierwszych pozycji na krajowym rynku materiałów eksploatacyjnych do drukarek

Spółka podała, że marka myPhone ma utrzymać pozycję lidera aparatów GSM w segmentach dual-sim i telefonów o uproszczonej funkcjonalności.

W segmencie dual-sim, czyli rynku telefonów obsługujących dwie karty SIM, spółka zamierza do końca 2012 roku utrzymać lub zwiększyć udział szacowany obecnie na 55 proc. rynku open market.

Reklama

W rynku telefonów o uproszczonej funkcjonalności, dzięki stworzeniu i rozwijaniu segmentu myPhone Simple Life, spółka chce do końca 2012 roku utrzymać udział w tym segmencie szacowany na ponad 60 proc. rynku open market.

W roku 2009 spółka myPhone sprzedała 113 tys. sztuk telefonów i obecnie marka myPhone jest liderem w kategoriach rynku telefonów obsługujących dwie karty SIM (dual-SIM).

TelForceOne chce też zdobyć jedną z trzech pierwszych pozycji w segmencie alternatywnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek. Przychody w tym segmencie mogą rosnąć 20-30 proc. rocznie.

"Dynamicznie rosnący rynek alternatywnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek pozwala szacować, iż dalszy rozwój tego obszaru i inwestycje związane z podwyższaniem jakości oferowanych produktów przyniosą spółce w najbliższych kwartałach wzrost przychodów w tym segmencie na poziomie 20-30 proc. rocznie i będą rosły szybciej niż rynek" - podała spółka.

Według szacunków spółki, marka TF1 obecnie zajmuje pozycję w pierwszej piątce w segmencie atramentów i w pierwszej siódemce w segmencie tonerów.

"Do końca 2012 roku TelForceOne planuje uplasować się w pierwszej trójce na liście dostawców atramentów oraz w pierwszej czwórce w kategorii tonerów. Szacowana wartość rynku materiałów eksploatacyjnych w 2009 roku wyniosła przeszło 250 mln zł w cenach hurtowych netto" - podano.

TelForceOne liczy również na utrzymanie pozycji w segmencie akcesoriów mobilnych i dalszą ekspansję zagraniczną.

"TelForceOne do końca 2012 roku zamierza utrzymać pozycję lidera rynku akcesoriów mobilnych w Polsce, Czechach i na Słowacji, a także zbudować pozycję wyjściową do osiągnięcia pozycji znaczącego gracza w krajach Europy Zachodniej. Spółka będzie w dalszym ciągu poszerzać grono kontrahentów, przede wszystkim koncentrując się na ekspansji na rynki unijne" - podała spółka.

TelForceOne produkuje i sprzedaje akcesoria mobilne należące do portfolio własnych marek, takich jak TF1, Foof, Forever, callme i foreverlight.

Sprzedaż następuje poprzez Teletorium, ogólnopolskiego operatora sieci punktów sprzedaży detalicznej, zlokalizowanych w największych centrach handlowych oraz przez sieć prawie 3,5 tys. punktów sprzedaży, a akcesoria mobilne TelForceOne są dostępne dla klientów we wszystkich zakątkach Polski, Czech i Słowacji oraz widoczne w większości krajów Europy.

Produkcja pod własnymi markami na Dalekim Wschodzie umożliwia dostarczanie klientom akcesoriów mobilnych w atrakcyjnych cenach.

Spółka podała też w oddzielnym komunikacie, że zarząd zdecydował o przeprowadzeniu oferty akcji serii E w drodze subskrypcji prywatnej skierowanej do nie więcej niż 99 osób lub podmiotów.

Wcześniej spółka informowała, że walne zgromadzenie zdecydowało o emisji do 750 tys. akcji serii E, z której chciałaby pozyskać ok. 4 mln zł.

TelForceOne jest wiodącym dostawcą akcesoriów mobilnych posiadającym ok. 40 proc. udziału w rynku w Polsce i podobną pozycję w Czechach i na Słowacji.

Kluczowymi obszarami działalności Grupy Kapitałowej są akcesoria GSM, telefony własnej marki myPhone i alternatywne materiały eksploatacyjne do urządzeń drukujących. TelForceOne działa także w obszarze akcesoriów komputerowych, akcesoriów do sprzętu RTV i elektroniki użytkowej.

INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: akcesoria | chciał | myPhone | Przychód
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »