Triceps.pl w drodze na NewConnect
Triceps.pl, spółka zajmująca się dystrybucją odżywek i suplementów diet, zamierza podwoić sieć punktów franczyzowych i zadebiutować na NewConnect.
Prezes spółki Michał Wasilewski zapowiada wykorzystanie środków pozyskanych z emisji prywatnej poprzedzającej debiut na NewConnect, który planowany jest na I kwartał 2012 roku, na otwarcie kolejnych 10 placówek franczyzowych, wprowadzenie na rynek produktów pod własną marką oraz działania marketingowe. Spółka planuje między innymi kontynuację współpracy z najpopularniejszym kulturystą w Polsce - Robertem Burneika.
- Na przełomie 2011/2012 pojawi się całkowicie nowa linia suplementów i odżywek pod markę Burneika Sports, która będzie dostępna we wszystkich kanałach sprzedaży Triceps.pl - podkreśla Wasilewski.
Na przestrzeni ostatnich lat grupa docelowa, jak i postrzeganie suplementów oraz odżywek, w ocenie przedstawicieli Triceps.pl, istotnie się zmieniło. Przez lata głównymi odbiorcami produktów z tej grupy były osoby zawodowo związane ze sportem oraz amatorzy kulturystyki. Obecnie oferowane przez Triceps.pl produkty cieszą się największym zainteresowaniem wśród osób młodych, prowadzących aktywny tryb życia. - W ostatnim czasie dostrzegamy nawet swojego rodzaju modę na tego typu produkty, wszystko to wpływa na obiecujące perspektywy naszej działalności - zaznacza Wasilewski.