Trwa ostra walka Polsatu z TVN o pieniądze

W dniach 30 maja - 5 czerwca br. największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych zanotował Polsat. Wyniósł on 18,33 proc., co daje 68,26 mln zł. Na drugim miejscu znalazł się TVN z udziałem na poziomie 18,26 proc., czyli wpływami rzędu 68,03 mln zł - wynika z danych AGB Nielsen Polska.

Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 39,99 mln zł, czyli ponad 10-proc. udziałem.

Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły 31,75 mln zł, co daje 8,5-proc. udział.

Na piątym miejscu znalazła się VIVA Polska, której przychody reklamowe wyniosły 12,64 mln zł. Oznacza to, że miała ona niewiele ponad 3 proc. udziału.

Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 372,47 mln zł.

Sprawdź bieżące notowania TVN i Cyfrowego Polsatu na stronach BIZNES INTERIA.PL

Reklama
PAP
Dowiedz się więcej na temat: wpływy | Jak zostać gwiazdą (2020) | reklamy | Polsat | TVN SA
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »