Reklama

TVN liderem cennikowych wpływów

W styczniu 2010 roku największe cennikowe wpływy z reklam wśród stacji telewizyjnych miał TVN i wyniosły one 146,1 mln zł (dane nie uwzględniają rabatów), czyli o 16,9 proc. więcej niż w styczniu 2009 roku - podały Wirtualnemedia.pl na podstawie danych TNS OBOP.

Drugie miejsce zajęła Telewizja Polsat, która zanotowała przychody reklamowe na poziomie 132,8 mln zł, czyli o 23 proc. więcej niż rok wcześniej.

Na trzeciej pozycji była TVP1 z kwotą 131,5 mln zł, czyli o 37,5 proc. wyższą niż rok wcześniej. Natomiast TVP 2, czwarta w rankingu, odnotowała wzrost wpływów z reklam w styczniu 2010 roku o 21,8 proc. do 78,4 mln zł.

Piąte miejsce zajęła stacja AXN, która była jednocześnie liderem kanałów tematycznych. Jej przychody wyniosły 42,73 mln zł i były o 178,9 proc. wyższe niż w styczniu 2009 roku.

Reklama

Sprawdź bieżące notowania TVN na naszych stronach

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »