ViDiS S.A. chce zadebiutować 11 października na rynku NewConnect

ViDiS S.A., wyspecjalizowany dystrybutor urządzeń audiowizualnych, chciałby zadebiutować około 11 października br. na rynku NewConnect. Debiut poprzedziła prywatna emisja akcji, z której ViDiS pozyskał 1,2 mln złotych. Środki te spółka przeznaczy m.in. na zwiększenie kapitału własnego, co pozwoli utrzymywać większe zapasy produktów w sezonie najwyższej ich sprzedaży (IV kwartał br.).

ViDiS S.A., wyspecjalizowany dystrybutor urządzeń audiowizualnych, chciałby zadebiutować około 11 października br. na rynku NewConnect. Debiut poprzedziła prywatna emisja akcji, z której ViDiS pozyskał 1,2 mln złotych. Środki te spółka przeznaczy m.in. na zwiększenie kapitału własnego, co pozwoli utrzymywać większe zapasy produktów w sezonie najwyższej ich sprzedaży (IV kwartał br.).

Autoryzowanym Doradcą spółki jest WDM Autoryzowany Doradca sp. z o.o. (daw. CEE Capital sp. z o.o.).

- Przeprowadzona przez nas w sierpniu prywatna emisja akcji cieszyła się zainteresowaniem przede wszystkim inwestorów instytucjonalnych. Z pełną odpowiedzialnością ustaliliśmy wysoki próg pojedynczego zapisu na nasze akcje, aby zachować ich stabilny kurs po wprowadzenia do obrotu na rynku NewConnect. Dzięki temu, obecnie Vidis posiada silny akcjonariat, w którego skład weszło czterech poważnych inwestorów instytucjonalnych. Niewiele zaś akcji trafiło do rąk inwestorów indywidualnych. W związku z planowanym debiutem jesteśmy na etapie złożenia do giełdy ostatecznej wersji dokumentu informacyjnego. Chcielibyśmy, aby debiut odbył się np. 11 października br. - mówi Tomasz Kliczkowski, wiceprezes spółki.

Reklama

Cele emisyjne

ViDiS z emisji akcji pozyskał 1,2 mln złotych. Środki te zostaną przeznaczone w głównej mierze na zwiększenie kapitału obrotowego spółki, co pomoże w zapewnieniu odpowiedniego poziomu zakupów w IV kwartale br., który jest okresem najwyższej sprzedaży. Pozostałą część kapitału spółka chce przeznaczyć na wdrożenie nowego systemu IT, rozwój struktur eksportowych oraz działania marketingowe, mające przyczynić się do zbudowania większej rozpoznawalności marki Vidis.

Wyniki i prognozy finansowe

Na koniec 2009 roku spółka wypracowała 19,8 mln zł przychodów oraz 1,51 mln zł zysku netto (co stanowi wzrost o 115 proc. w porównaniu do roku wcześniejszego). Na koniec 2010 r. ViDiS prognozuje osiągnąć 22,5 mln zł przychodów oraz zysk netto w wysokości 1,2 mln złotych.

Sprawdź bieżące notowania GPW na stronach BIZNES INTERIA.PL

Informacja prasowa
Dowiedz się więcej na temat: środki | debiut | chciał | emisja | VIDIS
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »