Widełki dla INTERIA.PL
W raporcie bieżącym, podanym do publicznej wiadomości 4 marca 2005 r., Zarząd INTERIA.PL S.A. poinformował o wyznaczeniu przedziału cenowego Akcji Serii F od 9,00 zł do 12,00 zł za jedną akcję. Cena emisyjna Akcji Serii F zostanie podana do publicznej wiadomości najpóźniej na jeden dzień przed otwarciem publicznej subskrypcji.
- Rynek internetowy bardzo szybko się rozwija. INTERIA.PL jako spółka internetowa rozwija się równie dynamicznie, w związku z tym zakup naszych akcji powinien być bardzo dobrą inwestycją - powiedział Jacek Pasławski, Prezes Zarządu INTERIA.PL, na czacie związanym z emisją akcji. - Chcemy, ażeby zakup akcji nowej emisji był atrakcyjną inwestycją - dodał.
Podczas rozmowy z internautami Zarząd zwrócił uwagę na fakt, że spółka zakończyła rok 2004 bardzo wyraźnym dodatnim wynikiem na poziomie EBITDA a - sądząc po wynikach pierwszych miesięcy bieżącego roku - rok 2005 powinien być pod względem przychodów zdecydowanie lepszy. INTERIA.PL posiada optymalną strukturę przychodów, której 40 proc stanowią przychody pochodzące ze sprzedaży usług innych niż reklama.
W trakcie czatu Zarząd INTERIA.PL przypomniał, że środki pozyskane z emisji spółka zamierza przeznaczyć na cele opisane w prospekcie emisyjnym, tj. na platformę dystrybucji treści multimedialnych, platformę komunikacyjną oraz wzbogacenie serwisów redakcyjnych o treści multimedialne pochodzące zarówno ze źródeł zewnętrznych, jak i wytworzonych przez dziennikarzy portalu.
- W związku z planowaną emisją zamierzamy zrealizować kilka bardzo ważnych projektów, które - mamy nadzieję - same w sobie będą atrakcyjne dla użytkowników, ale przede wszystkim zwiększą atrakcyjność portalu jako całości - powiedział Jacek Pasławski.
Zobacz pełny zapis rozmowy z Zarządem INTERIA.PL
Według ostatnich dostępnych wyników badania Megapanel PBI/Gemius z listopada 2004 r. portal w ciągu miesiąca odwiedza blisko 5 milionów osób. Według monitoringu oglądalności portalu systemem trackingowym gemiusTraffic w okresie od września ubiegłego roku do lutego roku bieżącego liczba użytkowników INTERIA.PL wzrosła o ponad 30 procent.