Reklama

Wrocławska spółka T-Bull notuje ponad 7 milionów pobrań w pierwszym miesiącu 2019 r.

Spółka T-Bull, czyli wrocławski deweloper gier skierowanych przede wszystkim na platformy mobilne, opublikował raport giełdowy podsumowujący pierwszy miesiąc nowego roku, chwaląc się imponującym wynikiem ponad 7 milionów pobrań. Ponadto, wrocławianie otrzymują dofinansowanie w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020 na promocję własnej marki na rynkach zagranicznych. Kwota dofinansowania wynosi 290 775,00 zł - całkowity koszt projektu to 388 tysięcy złotych.

Styczeń 2019 r. przyniósł wrocławskiej spółce ponad 7 milionów pobrań ich gier na platformach mobilnych, co przekłada się na łączny wynik 388 milionów. Początek roku należy do udanych między innymi dla Moto Rider GO oraz Tank Battle Heroes. Łącznie gry uzyskały 2,6 miliona pobrań w ubiegłym miesiącu.

Reklama

Jednak prym w styczniu wśród tytułów wrocławian wiedzie Top Speed - gra, którą pobrano prawie 1,6 miliona razy.Dobry wynik popularnej gry wyścigowej wróży doskonale nadchodzącej kontynuacji serii, a przy tej prace wrą. Aktualnie produkt jest w fazie wczesnych testów, jednak już teraz deweloper informuje o dużych aktualizacjach, takich jak dwie zupełnie nowe plansze, wydarzenia czasowe oraz oczywiście szlifowanie błędów. Osoby zainteresowane Top Speed 2, mogą już teraz pobrać wersję beta ze sklepu Play dla telefonów Android w tym miejscu.

Początek roku to dla T-Bull SA także duży sukces w postaci otrzymanego dofinansowania w ramach Programu Inteligentny Rozwój 2014-2020 na kwotę 291 tysięcy złotych. Pieniądze z dofinansowania zostaną wykorzystane na promocję marki własnej za granicą, m.in. w USA. Celem przedsięwzięcia są działania mające na celu sprawić, aby T-Bull stał się marką rozpoznawalna globalnie. Innowacyjnym produktem, które będzie promowany w ramach tego projektu będzie Top Speed 2.

W związku z tym, już w najbliższym czasie, bo w dniach 25-28 lutego, przedstawicieli wrocławskiej spółki będzie można spotkać podczas targów MWC (Mobile World Congress) w Barcelonie. To jedne z największych targów telekomunikacyjnych na świecie. Kolejnym celem T-Bull SA, już za niewiele ponad miesiąc, będzie San Francisco i prestiżowe wydarzenie Game Developers Conference.

- Uzyskanie dofinansowania na promocję naszej marki za granicą to nieoceniona możliwość dotarcia z naszymi produktami na nowe rynki - mówi Grzegorz Zwoliński, współzałożyciel i Prezes zarządu T-Bull SA. - Już w pierwszym kwartale 2019 r. czeka nas udział w dwóch wielce popularnych wydarzeniach branżowych - MWC oraz GDC. Ogromnie cieszymy się, że możemy pochwalić się naszym najnowszym dziełem, czyli grą Top Speed 2 również poza Polską. Udział w zagranicznych targach to także możliwość spotkania i rozmowy z producentami gier komputerowych z całego świata. Jestem przekonany, że z obu wydarzeń wrócimy bogatsi w wiedzę i nowe pomysły - dodaje Zwoliński.

Deweloper utrzymuje także politykę stałego wsparcia swoich produktów. Dlatego już w najbliższym czasie Moto Rider GO, który pobierany był od dnia premiery ponad 70 milionów razy, otrzyma dużą aktualizację w postaci dwóch nowych map. Pierwsza zabierze graczy na nadmorskie klify, zaś druga na leśne bezdroża. Społeczność graczy może więc zacierać ręce na świeży content w swojej ulubionej grze.

Interia, opr. MD

Dowiedz się więcej na temat: T-Bull

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »