Posiadacze kont internetowych w banku BGŻ BNP Paribas powinni przyjrzeć się swoim ostatnim transakcjom. Z rachunków znikają pieniądze, a niektóre operacje są kilkukrotnie powtarzane. Zgłoszenie o problemach dostaliśmy na Gorącą Linię RMF FM.
Przedstawiciele banku BGŻ BNP Paribas przekonują, że problemy są przejściowe i wynikają z przeprowadzanej dziś migracji danych klientów. Informacje przenoszone są z jednego systemu do drugiego. To sprawia, że na kontach mogą pojawiać się błędy, nad których rozwiązaniem pracują teraz specjaliści.
Z jednej strony bank zapewnia, że nikt pieniędzy nie straci i wszystko wróci do normy po zakończeniu migracji, z drugiej jednak nie potrafi precyzyjnie odpowiedzieć na pytanie, kiedy do tego dojdzie.
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy
spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.