Znany aktor inwestuje w kosmetyki dla mężczyzn. W planach debiut na NewConnect
Maciej Zakościelny – znany aktor filmowy, telewizyjny i teatralny – został akcjonariuszem FerrumLabs, właściciela marki True men skin care. Firma ma teraz ambicję wejścia na giełdę - informują wiadomoscihandlowe.pl.
True men skin care to polska, pielęgnacyjna marka stworzona z myślą o nowoczesnych, dbających o siebie mężczyznach. Jak podkreśla firma, filozofia marki zakłada tworzenie kosmetyków zapewniających prosty, codzienny rytuał pielęgnacyjny, opartych na wiedzy oraz osiągnięciach biotechnologii i nauki.
Twórcą marki oraz firmy FerrumLabs jest biznesmen Maciej Adamaszek. Do swojej wizji przekonał Macieja Zakościelnego. Aktor zdecydował się na zainwestowanie w akcje FerrumLabs SA.
- Cieszę się, że stałem się częścią True men skin care i wraz z Maciejem Adamaszkiem będę współpracował przy tworzeniu polskiej marki kosmetyków dla mężczyzn z której filozofią mogę się identyfikować. Jestem przekonany, że rozwój branży męskiej pielęgnacji, który w ostatnich latach mogliśmy obserwować na Zachodzie, będzie następował i u nas. Poza możliwością wejścia w perspektywiczną niszę branżową, nie bez znaczenia dla mojej decyzji o inwestycji był także proekologiczny aspekt produkcyjny kosmetyków oraz ich wysoka jakość - mówi Maciej Zakościelny,
Pierwsza linia produktów marki uwzględnia krem nawilżający na dzień oraz regenerujący krem do twarzy na noc. Są one dostępne w sprzedaży online, jak i w salonach kosmetycznych i barberskich w całej Polsce. Dzięki współpracy z Amazon Prime oraz drogeriami kosmetycznymi Notino i MakeUp kosmetyki marki True men skin care docierają już do konsumentów z ponad 24 krajów europejskich.
Marka ma też ambitne plany finansowe. W ciągu roku od zakończenia emisji celem spółki jest wypracowanie przychodu w skali roku na poziomie 1 mln zł. Kolejny krok to osiągnięcie w ciągu od 2 do 3 lat od zakończenia emisji crowdinvestingowej sprzedaży na poziomie 4,5 mln zł rocznie.
Do 24 września spółka FerrumLabs, właściciel True men skin care, realizuje publiczną emisję akcji o łącznej wartości niemal 1,5 mln zł, stanowiących 20 proc. wszystkich akcji FerrumLabs. Oferta jest prowadzona na platformie Beesfund. Cel emisji to m.in. zwiększenie skali produkcji i rozszerzenie asortymentu kosmetyków. Spółka chce również w 2024 roku zadebiutować na giełdzie NewConnect.
Biznes INTERIA.PL na Twitterze. Dołącz do nas i czytaj informacje gospodarcze
Jak zwraca uwagę FerrumLabs powołując się na dane Euromonitora, światowy rynek męskiej pielęgnacji miał osiągnąć w 2020 roku wartość ponad 60 mld dolarów oraz potroić swoje przychody od 2015 roku. Z kolei Research and Market podaje, że rynek kosmetyków dla mężczyzn był wart z końcem ubiegłego roku niemal 70 mld dolarów.