Notowania akcji spółki LPP z 9 czerwca 2025 roku

W poniedziałek, 9 czerwca LPP (LPP) rozpoczęło notowania od poziomu 14310 zł, czyli takiego, na jakim zakończyła się poprzednia sesja. O godzinie 10.55 kurs akcji spadł do poziomu 14280 zł, a następnie o 14.45 wzrósł do wartości 14565 zł, by na zamknięciu spaść do poziomu 14415 zł.

Liczba transakcji dla spółki LPP wyniosła 118, przy wolumenie obrotu akcjami na poziomie 2 709 sztuk. Obroty wyniosły 35,7 mln zł., co oznacza, że kształtowały się na średnim miesięcznym poziomie generowanym dla spółki.

Spółka przełamała tendencję spadkową trwającą od 2 sesji i odnotowała wzrost. W ciągu ostatniego tygodnia wartość spółki obniżyła się o 2,20 proc., w ciągu miesiąca zmniejszyła się o 7,95 proc. Przez ostatnich 12 miesięcy spadła o 19,02 proc., a od początku roku akcjonariusze stracili 7,3 proc.

Reklama

W poniedziałek LPP zachowywało się gorzej niż rynek. Indeks WIG wzrósł o 1,06 proc. do poziomu 100 345 punktów, a wartość spółki wzrosła tylko o 0,73 proc. Spółki odzieżowe do których należy także LPP pchały rynek do góry, wartość indeksu WIG-ODZIEZ wzrosła o 0,94 proc. do poziomu 11 081 punktów. To między innymi dobra kondycja spółek odzieżowych na sesji miała wpływ na to, że indeks WIG wzrósł.

LPP zajmuje się projektowaniem i dystrybucją odzieży w Polsce, krajach Europy Centralnej, Wschodniej i Zachodniej oraz krajach Bliskiego Wschodu. Produkcja odzieży jest zlecana zakładom w Polsce i zagranicą (głównie Chiny). LPP zarządza pięcioma markami: Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay. Międzynarodowa sieć sprzedaży liczy obecnie blisko 1800 salonów stacjonarnych na 25 krajach. (na podst. GPW).

.
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »