Reklama

IBSM (IBS): Informacja o niezastosowaniu niektórych zasad Dobrych Praktyk

Zarząd IBSM S.A. (zwanej dalej „Spółką”), w związku z odbywającym się w dniu 16 października 2015 roku Nadzwyczajnym Walnym Zgromadzeniem Spółki (zwanym dalej „WZ”), informuje o niezastosowaniu podczas WZ następujących zasad określonych w Dobrych Praktykach Spółek Notowanych na GPW stanowiących Załącznik do uchwały Rady Giełdy nr 19/1307/2012 z dnia 21 listopada 2012 roku (zwanych dalej „Dobrymi Praktykami”):

Reklama

1) Zasady zapewnienia akcjonariuszom możliwości udziału w WZ przy wykorzystaniu środków komunikacji elektronicznej, polegającego na transmisji obrad WZ w czasie rzeczywistym oraz dwustronnej komunikacji w czasie rzeczywistym, tj. zasady określonej w dziale IV pkt. 10 Dobrych Praktyk. Spółka nie zastosowała tej zasady w związku z koniecznością ograniczenia kosztów jej działalności. Niestosowanie powyższej zasady w ocenie Spółki nie wiąże się z żadnym ryzykiem, albowiem stosując procedury zwoływania WZ zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa zapewnia się możliwość uczestnictwa akcjonariuszy w obradach WZ.

2) Zasady zapewnienia akcjonariuszom możliwości wykonywania osobiście lub przez pełnomocnika prawa głosu w toku WZ, poza miejscem odbywania WZ, przy wykorzystaniu środków komunikacji elektronicznej, tj. zasady określonej w dziale I pkt. 12 Dobrych Praktyk. Spółka odstąpiła od stosowania się do tej zasady w związku z koniecznością ograniczenia kosztów jej działalności. Niestosowanie tej zasady w ocenie Spółki nie wiąże się z żadnym ryzykiem, albowiem stosując procedury zwoływania WZ zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa zapewnia się możliwość uczestnictwa akcjonariuszy w obradach WZ.

3) Zasady prowadzenia korporacyjnej strony internetowej i zamieszcza na niej, oprócz informacji wymaganych przez przepisy prawa zapisu przebiegu obrad WZ, w formie audio lub wideo, tj. zasady określonej w dziale II pkt. 1 podpunkt 9a) Dobrych Praktyk. Spółka odstąpiła od stosowania się do tej zasady w związku z koniecznością ograniczenia kosztów jej działalności. Niezwłocznie po zakończeniu obrad WZ Spółka zamieściła na swojej stronie internetowej informacje odnośnie podjętych uchwał i inne informacje wymagane obowiązującymi przepisami prawa umożliwiając tym samym akcjonariuszom zapoznanie się z jego przebiegiem.

Jednocześnie Zarząd Spółki wskazuje, iż powyżej wskazane zasady Dobrych Praktyk nie są stosowane przez Spółkę w sposób trwały, o czym Zarząd Spółki informował w oświadczeniu zawartym w Raporcie Rocznym za 2014 rok z dnia 23 marca 2015 roku, a także w ogłoszeniu o zwołaniu WZ.



Osoby reprezentujące spółkę:
Andrzej Malaga - Prezes Zarządu

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »