Reklama

PPRICE (PPR): Raport miesięczny za czerwiec 2012 roku - raport 24

Zarząd Power Price S.A. z siedzibą w Warszawie ("Spółka") przekazuje niniejszym do publicznej wiadomości raport miesięczny za miesiąc czerwiec 2012 roku.

Reklama


I. Informacje na temat wystąpienia tendencji i zdarzeń w otoczeniu rynkowym Spółki, które w ocenie Spółki mogą mieć w przyszłości istotne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych Power Price S.A.

W miesiącu czerwcu 2012 roku wystąpiły następujące tendencje i zdarzenia w otoczeniu rynkowym Spółki, które w ocenie Spółki mogą mieć w przyszłości ewentualne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych Power Price S.A.:


(1) Spółka prowadziła prace związane poszerzeniem asortymentu i bazy produktowej oraz zwiększeniem funkcjonalności platformy. Większość prac wynikała z sugestii zgłaszanych przez użytkowników oraz analiz rynkowych przeprowadzanych przez zespół obsługujący platformę. Spółka w dalszym ciągu koncentrowała się na pro-aktywnym zdobywaniu klientów dla platformy i prowadziła rozmowy z obecnymi klientami w celu zapewnienia im optymalnej oferty produktowej i cenowej.


(2) Spółka podpisała umowy z 1 producentem towarów, których nie było dotąd w sprzedaży za pośrednictwem platformy Power Price. W sumie Spółka posiadała na koniec miesiąca czerwca 2012 roku podpisanych210 umów. Dostawcami platformy są min producenci artykułów biurowych, środków czystości, , artykułów skierowanych do branży HORECA, artykułów spożywczych, odzieży roboczej, podstawowych artykułów spożywczych, mebli biurowych, opakowań, a także dostawcy produktów związani z motoryzacją.

Żadna z podpisanych przez Spółkę umów nie spełnia kryteriów znaczącej umowy, przy czym za umowę znaczącą Zarząd Spółki przyjmuję umowę o wartości przekraczającej równowartość 10% kapitałów własnych Spółki. Podpisane umowy wynikały z sugestii użytkowników platformy i uzupełniały asortyment dostępny w ramach serwisu.


(3) Spółka rozwija działania SEM i SEO związane z wykorzystaniem potencjału użytkowników wyszukiwarek , w tym najpopularniejszej lidera w tym segmencie - Google. Zwłaszcza działania SEO dotyczące pozyskiwania użytkowników z naturalnych wyników wyszukiwania mają duże znaczenie dla ograniczania kosztów marketingowych przy jednoczesnym pozyskiwaniu użytkowników zainteresowanych konkretnymi grupami produktów, co uzyskiwane jest poprzez optymalizację treści zawartych na platformie.


(4) W czerwcu spółka kontynuowała realizację projektu związanego z podpisaną umową dotyczącą dotacji z PARP w wysokości 84 tys., o czym Emitent informował w raporcie miesięcznym za luty 2012 r. Projekt dotyczy realizacji narzędzia umożliwiającego w oparciu o zasoby Power Price łatwego tworzenia i edytowania list zakupowych klientów, dzięki czemu możliwe będzie łatwe i szybkie sprawdzenie aktualnych cen dla list zakupowych obejmujących dużą liczbę pozycji. Dzięki wprowadzeniu narzędzia, będzie możliwe porównywanie bieżących ceny z danymi historycznymi (w tym również dotyczącymi innych dostawców. Aplikacja ma za zadanie usprawnić i ułatwić planowanie zakupów klientom, oraz będzie wykorzystywana przez pracowników działu obsługi Klienta PowerPrice. W maju powstała wersja beta urządzenia i rozpoczęto wewnętrzne testy aplikacji przez pracowników PowerPrice.


II. Zestawienie wszystkich informacji opublikowanych przez Spółkę w trybie raportu bieżącego w okresie objętym raportem:

W okresie sprawozdawczym, tj. w miesiącu czerwcu 2012 roku Spółka przekazała do publicznej wiadomości, za pośrednictwem systemu EBI:


(1) Raport Bieżący EBI Nr 17/2012 z dnia 4 czerwca 2012 roku, Raport roczny za rok obrotowy 2011

(2) Raport Bieżący EBI Nr 18/2012 z dnia 12 czerwca 2012 roku, Raport miesięczny za maj 2012 roku

(3) Raport Bieżący EBI Nr 19/2012 z dnia 13 czerwca 2012 roku, Odwołanie Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia Akcjonariuszy oraz ponowne zwołanie na dzień 10 lipca 2012 roku

(4) Raport Bieżący EBI Nr 20/2012 z dnia 15 czerwca 2012 roku, Wprowadzenie akcji zwykłych na okaziciela serii C i D oraz praw do akcji zwykłych na okaziciela

(5) Raport Bieżący EBI Nr 21/2012 z dnia 20 czerwca 2012 roku, Rejestracja podwyższenia kapitału zakładowego Emitenta

(6) Raport Bieżący EBI Nr 22/2012 z dnia 20 czerwca 2012 roku, Zmiana terminu Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia Emitenta na dzień 18 lipca 2012 roku oraz odwołanie poprzednio zwołanego Walnego Zgromadzenia Emitenta

(7) Raport Bieżący EBI Nr 23/2012 z dnia 27 czerwca 2012 roku, Wprowadzenie do alternatywnego systemu obrotu na rynku NewConnect akcji zwykłych na okaziciela serii Ci D spółki Power Price S.A


W okresie sprawozdawczym, tj. w miesiącu czerwcu 2012 roku Spółka przekazała do publicznej wiadomości, raport za pośrednictwem systemu ESPI:

(1) Raport Bieżący ESPI 6/2012 z dnia 13 czerwca 2012 roku, Odwołanie Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia Akcjonariuszy oraz ponowne zwołanie na dzień 10 lipca 2012 roku

(2) Raport Bieżący ESPI 7/2012 z dnia 20 czerwca 2012 roku, Zmiana terminu Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia Emitenta na dzień 18 lipca 2012 roku oraz odwołanie poprzednio zwołanego Walnego Zgromadzenia Emitenta na dzień 10 lipca 2012 roku

(3) Raport Bieżący ESPI 8/2012 z dnia 22 czerwca 2012 roku, Zmiana udziału w ogólnej liczbie głosów przez Pana Piotra Skawińskiego

(4) Raport Bieżący ESPI 9/2012 z dnia 22 czerwca 2012 roku, Informacja osoby zobowiązanej

(5) Raport Bieżący ESPI 10/2012 z dnia 22 czerwca 2012 roku, Informacja o transakcjach osoby zobowiązanej na akcjach Power Price S.A.,

(6) Raport Bieżący ESPI 11/2012 z dnia 29 czerwca 2012 roku, Przekroczenie progu 20% ogólnej liczby głosów na WZA Power Price SA


Raporty bieżące Spółki publikowane są na bieżąco na stronie internetowej Spółki (http://www.powerpricesa.pl), a także m.in. na następujących stronach internetowych: http://www.newconnect.pl oraz http://www.gpwinfostrefa.pl


III. Informacje na temat realizacji celów emisji, jeżeli taka realizacja, choćby w części, miała miejsce w okresie objętym niniejszym raportem:

W czerwcu 2012 roku miała miejsce realizacja planów wykorzystania środków pochodzących z emisji akcji spółki w następującym zakresie:

- Przeprowadzenie prac rozwojowych i optymalizacyjnych platformy e-commerce Power Price.

- Realizacja kampanii reklamowej w sieci AdWords promującej platformę Power Price.

- Działalność w zakresie akwizycji nowych klientów poprzez pracowników działu handlowego.


IV. Kalendarz inwestora, obejmujący wydarzenia mające mieć miejsce w nadchodzącym miesiącu, które dotyczą Spółki i są istotne z punktu widzenia interesów inwestorów, w szczególności daty publikacji raportów okresowych, planowanych walnych zgromadzeń, otwarcia subskrypcji, spotkań z inwestorami lub analitykami oraz oczekiwany termin publikacji raportu analitycznego:


Według stanu wiedzy posiadanej na dzień sporządzenia niniejszego raportu, Spółka przewiduje, że w okresie miesiąca lipca 2012 roku, będą miały miejsce następujące wydarzenia korporacyjne:

(1) Zgodnie z RB EBI Nr 22/2012 z dnia 20 czerwca 2012 roku, w dniu 18 lipca br. odbędzie się Zwyczajne Walne Zgromadzenia Emitenta, które pierwotnie Emitent planował przeprowadzić w dniu 10 lipca br. W związku z otrzymaniem w dniu 20 czerwca 2012 roku postanowienia Sądu rejestrowego w sprawie rejestracji podwyższenia kapitału zakładowego Emitenta dokonanego poprzez emisję akcji serii D, Emitent postanowił aby w celu umożliwienia akcjonariuszom akcji serii D udziału w walnym zgromadzeniu oraz wykonywania prawa głosu z posiadanych akcji serii D o zmianie terminu Walnego Zgromadzenia.


Podstawa prawna: pkt 16 Załącznika do Uchwały Nr 293/2010 Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. z dnia 31 marca 2010 roku - "Dobre Praktyki Spółek Notowanych"

Osoby reprezentujące spółkę:
Piotr Skawiński - Prezes Zarządu

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »