BASEIG S.A. Wprowadzenie do sprzedaży nowego brandu własnego "Geschaft" - raport 1/2025
Raport bieżący 1/2025
Postawa prawna: Art. 17 ust. 1 Rozporządzenia MAR - informacje poufne
Zarząd Baseig S.A. z siedzibą w Poznaniu ("Spółka") informuje, że w ramach realizacji strategii rozwoju działalności w segmencie odzieżowym Spółka zakończyła prace nad uruchomieniem nowego brandu własnego pod nazwą "Geschaft". Marka "Geschaft" obejmuje odzież z kategorii casual i streetwear, a jej produkcja, sprzedaż i wysyłka odbywa się w całości wewnątrz Spółki, co oznacza, że pełen zysk ze sprzedaży produktów pozostaje w strukturze Spółki. Sprzedaż odbywa się w ramach własnego sklepu internetowego pod adresem www: https://geschaft.gmbh/
Uruchomienie sprzedaży brandu "Geschaft" stanowi etap w rozwoju działalności Spółki i w ocenie Zarządu może mieć pozytywny wpływ na wyniki finansowe, w szczególności na poziom przychodów i marży w kolejnych okresach.
Wraz z wprowadzeniem marki "Geschaft" Emitent informuje, że planuje uruchomienie kolejnej marki własnej w najbliższych miesiącach. Nowa linia odzieżowa będzie inspirowana motywami i trendami wizualnymi popularnymi w mediach społecznościowych, odpowiadającymi aktualnym oczekiwaniom estetycznym młodszych grup odbiorców, w tym elementami estetyki znanej z popkultury azjatyckiej, które zyskały szczególną popularność w środowisku internetowym. O uruchomieniu nowej marki Emitent poinformuje w odrębnym raporcie bieżącym.
Zarząd wskazuje, że w III i IV kwartale Spółka poniosła istotne nakłady inwestycyjne związane z zatowarowaniem (zakup materiałów) pod produkcję odzieży marki "Geschaft", co przełożyło się na wzrost kosztów operacyjnych w tym okresie.
[English version below]
More information on page: http://biznes.pap.pl/en/reports/espi/all,0,0,0,1
kom abs/