BRAND24 (B24): BRAND24 SA (29/2024) Wybrane dane operacyjne Grupy Kapitałowej Brand 24 za II kwartał 2024 r. - raport 29/2024

Raport bieżący 29/2024

Zarząd Brand 24 S.A. [Spółka, Emitent] informuje, że w związku z zakończeniem w dniu 15 lipca 2024 r. procesu agregacji danych operacyjnych za II kwartał 2024 r. Zarząd Emitenta przekazuje do publicznej wiadomości informacje o działalności handlowej Spółki i spółki zależnej w ww. okresie.

Wartość miesięcznych powtarzalnych przychodów [MRR] na koniec II kwartału 2024 r. wyniosła 650 tys. USD [tj. 2.6 mln PLN], co oznacza wzrost o 157 tys. USD, czyli o 32% w ujęciu rok do roku.

Średni przychód operacyjny przypadający na użytkownika subskrypcyjnego [ARPU] na koniec II kwartału 2024 r. wyniósł 165 USD [657 PLN] co oznacza wzrost o 36 USD [28%] w ujęciu rok do roku. Natomiast średni przychód operacyjny przypadający na nowego użytkownika subskrypcyjnego tj. użytkownika pozyskanego w II kwartale 2024 roku wyniósł 197 USD [785 PLN] co oznacza wzrost o 43 USD [28%] w ujęciu rok do roku.

Reklama

W ocenie Emitenta głównymi czynnikami wpływającymi na wskaźniki II kwartał 2024 r. były:

1] przebudowa cennika dla klientów;

2] kurs USD względem PLN;

3] pojawienie się nowych funkcji aplikacji BRAND24,

4] przesunięcie portfolio klientów w stronę większych marek;

W ocenie Emitenta głównymi czynnikami, które mogą mieć wpływ na wskaźniki III kwartału 2024 roku będą:

1] dalsza praca nad dopasowaniem cennika do potrzeb klienta;

2] pogłębiające się przesunięcie portfolio klientów Brand24 w stronę większych marek;

3] pojawienie się nowych funkcji aplikacji Brand24;

4] wpływ kursu USD względem PLN;

5] bieżąca sytuacja makroekonomiczna oraz możliwe spowolnienie gospodarcze.

Wszystkie wyliczenia finansowe zostały wykonane w oparciu o średni kurs dolara w I połowie 2024 roku.

Emitent zaznacza, że jego oferta jest skierowana do klientów biznesowych za pośrednictwem serwisów internetowych. Przychód generowany przez poszczególnych klientów różni się w zależności od wybranego planu abonamentowego oraz liczby monitorowanych kluczowych zwrotów.

Termin MRR [ang. Monthly Recurring Revenue] obliczany jest wartość przychodów uzyskanych z miesięcznych płatności abonamentów subskrypcyjnych. Natomiast ARPU [ang Average Revenue Per User] obliczany jest jako wartość przychodów uzyskanych z miesięcznych płatności abonamentów subskrypcyjnych podzielona przez łączną liczbę klientów dokonujących płatności w okresie danego miesiąca. Wskazane powyżej wskaźniki odnoszą się do danych GK Brand 24. Powyższe definicje oraz metodologię jej obliczania są takie same, jak definicje oraz metodologia obliczania tych wskaźników w raportach okresowych Emitenta.

Emitent/PAP
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »