KOLEJKOWO (KLK): KOLEJKOWO SA (20/2025) Informacja o przychodach netto ze sprzedaży Emitenta za 08.2025 r. - raport 20/2025
Raport bieżący 20/2025
Postawa prawna: Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.
Zarząd Kolejkowo S.A. z siedzibą w Jeleniej Górze [dalej: Spółka, Emitent] niniejszym informuje, iż w dniu 15 września 2025 r. otrzymał informację o uzyskanych przychodach netto ze sprzedaży osiągniętych w okresie sierpień 2025 r. oraz narastająco od początku 2025 r. Przedstawione dane finansowe za 2025 r. są szacunkowe i nie są zbadane przez biegłego rewidenta.
W raportowanym okresie Spółka osiągnęła przychody netto ze sprzedaży biletów, gadżetów, usług gastronomicznych i pozostałe na poziomie 2.987.657,26 zł, co oznacza wzrost o 88% r/r w porównaniu do sierpnia 2024 r., kiedy przychody te wyniosły 1.586.089,20 zł.
Ponadto narastająco od początku 2025 r. Emitent osiągnął przychody netto ze sprzedaży na poziomie 15.396.887,76 zł, co stanowi wzrost o 74% r/r w porównaniu do analogicznego okresu 2024 r., gdy przychody te wyniosły 8.869.986,97 zł.
Zgodnie z opinią Zarządu głównym czynnikiem wzrostu przychodów netto ze sprzedaży w sierpniu 2025 r. pozostawała nowa lokalizacja Kolejkowo Warszawa, która nieprzerwanie cieszyła się dużym zainteresowaniem turystów i mieszkańców stolicy. Znaczący wzrost odwiedzalności względem analogicznego okresu 2024 r. odnotowała również wystawa Kolejkowo Wrocław, co można wiązać z otwarciem nowych elementów makiety - m.in. Wrocławskiego ZOO w lipcu 2025 r. oraz Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego w kolejnych tygodniach. Podobne działania modernizacyjne będą realizowane w Kolejkowo Gliwice, gdzie już we wrześniu udostępniony zostanie nowy obiekt - Palmiarnia Gliwicka.
Zarząd Emitenta zauważa, że zmiany i unowocześnienia wprowadzane na już istniejących makietach mają istotny, pozytywny wpływ na wzrost odwiedzalności, w związku z czym podobne działania planowane są również w kolejnych okresach. Należy również wskazać, że przychody za sierpień są najwyższymi miesięcznymi przychodami w historii.
W sierpniu Spółka koncentrowała się na działaniach outdoorowych, docierając z przekazem do szerokiego grona odbiorców. Szczególnie wyróżniała się kampania w centrum Warszawy -reklamy Emitenta pojawiły się w najbardziej prestiżowych lokalizacjach miasta, m.in. na Dworcu Centralnym, jednym z najważniejszych węzłów komunikacyjnych w Polsce, przez który codziennie przewija się kilkaset tysięcy osób. Równolegle prowadzono intensywną komunikację na lotniskach we Wrocławiu i Katowicach, które obsługują miesięcznie setki tysięcy pasażerów - zarówno krajowych, jak i zagranicznych. Skumulowane działania marketingowe, prowadzone w szczycie wakacyjnych wyjazdów oraz podczas długiego weekendu związanego z Bożym Ciałem, przełożyły się na bardzo dobre wyniki Spółki.
Zarząd Emitenta zdecydował o publikacji powyższej informacji z uwagi na fakt, iż może mieć ona istotny wpływ na kształtowanie się sytuacji finansowej i majątkowej Emitenta oraz potencjalnie istotny wpływ na wycenę instrumentów finansowych Spółki notowanych w alternatywnym systemie obrotu.
[English version below]
More information on page: http://biznes.pap.pl/en/reports/espi/all,0,0,0,1