KOLEJKOWO (KLK): KOLEJKOWO SA (20/2025) Informacja o przychodach netto ze sprzedaży Emitenta za 08.2025 r. - raport 20/2025

Raport bieżący 20/2025

Postawa prawna: Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.

Zarząd Kolejkowo S.A. z siedzibą w Jeleniej Górze [dalej: Spółka, Emitent] niniejszym informuje, iż w dniu 15 września 2025 r. otrzymał informację o uzyskanych przychodach netto ze sprzedaży osiągniętych w okresie sierpień 2025 r. oraz narastająco od początku 2025 r. Przedstawione dane finansowe za 2025 r. są szacunkowe i nie są zbadane przez biegłego rewidenta.

W raportowanym okresie Spółka osiągnęła przychody netto ze sprzedaży biletów, gadżetów, usług gastronomicznych i pozostałe na poziomie 2.987.657,26 zł, co oznacza wzrost o 88% r/r w porównaniu do sierpnia 2024 r., kiedy przychody te wyniosły 1.586.089,20 zł.

Reklama

Ponadto narastająco od początku 2025 r. Emitent osiągnął przychody netto ze sprzedaży na poziomie 15.396.887,76 zł, co stanowi wzrost o 74% r/r w porównaniu do analogicznego okresu 2024 r., gdy przychody te wyniosły 8.869.986,97 zł.

Zgodnie z opinią Zarządu głównym czynnikiem wzrostu przychodów netto ze sprzedaży w sierpniu 2025 r. pozostawała nowa lokalizacja Kolejkowo Warszawa, która nieprzerwanie cieszyła się dużym zainteresowaniem turystów i mieszkańców stolicy. Znaczący wzrost odwiedzalności względem analogicznego okresu 2024 r. odnotowała również wystawa Kolejkowo Wrocław, co można wiązać z otwarciem nowych elementów makiety - m.in. Wrocławskiego ZOO w lipcu 2025 r. oraz Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego w kolejnych tygodniach. Podobne działania modernizacyjne będą realizowane w Kolejkowo Gliwice, gdzie już we wrześniu udostępniony zostanie nowy obiekt - Palmiarnia Gliwicka.

Zarząd Emitenta zauważa, że zmiany i unowocześnienia wprowadzane na już istniejących makietach mają istotny, pozytywny wpływ na wzrost odwiedzalności, w związku z czym podobne działania planowane są również w kolejnych okresach. Należy również wskazać, że przychody za sierpień są najwyższymi miesięcznymi przychodami w historii.

W sierpniu Spółka koncentrowała się na działaniach outdoorowych, docierając z przekazem do szerokiego grona odbiorców. Szczególnie wyróżniała się kampania w centrum Warszawy -reklamy Emitenta pojawiły się w najbardziej prestiżowych lokalizacjach miasta, m.in. na Dworcu Centralnym, jednym z najważniejszych węzłów komunikacyjnych w Polsce, przez który codziennie przewija się kilkaset tysięcy osób. Równolegle prowadzono intensywną komunikację na lotniskach we Wrocławiu i Katowicach, które obsługują miesięcznie setki tysięcy pasażerów - zarówno krajowych, jak i zagranicznych. Skumulowane działania marketingowe, prowadzone w szczycie wakacyjnych wyjazdów oraz podczas długiego weekendu związanego z Bożym Ciałem, przełożyły się na bardzo dobre wyniki Spółki.

Zarząd Emitenta zdecydował o publikacji powyższej informacji z uwagi na fakt, iż może mieć ona istotny wpływ na kształtowanie się sytuacji finansowej i majątkowej Emitenta oraz potencjalnie istotny wpływ na wycenę instrumentów finansowych Spółki notowanych w alternatywnym systemie obrotu.

[English version below]

More information on page: http://biznes.pap.pl/en/reports/espi/all,0,0,0,1

Emitent/PAP
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »