PRIMAMODA (PMA): Strategia Spółki na lata 2022-2022 - raport 8
Raport bieżący nr 8/2022
Podstawa Prawna: Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.
Zarząd Prima Moda S.A. "Spółka, Emitent" podaje do publicznej wiadomości założenia przyjętej uchwałą Zarządu, w dniu 11 maja 2022 roku, Strategii Rozwoju na lata 2022-2024 (dalej "Strategia”), której kluczowymi celami jest wzrost skali działalności, rentowności i efektywności biznesu.
Spółka obserwując dotychczasowy zgodny z oczekiwaniami proces transformacji działalności w kierunku ecommerce w branży fashion oraz biorąc pod uwagę sprzyjające perspektywy rynkowe na rynkach państw
członkowskich Unii Europejskiej (dalej "UE”) zdecydowała o opracowaniu strategii wyznaczającej cele
biznesowe i metody ich osiągnięcia w perspektywie średnioterminowej, obejmującej lata 2022-2024.
Dane zamieszczone w Strategii nie stanowią prognozy lub szacunku przyszłych wyników finansowych Spółki. Prezentowane dane stanowią jedynie informację na temat planowanych obszarów działania Emitenta i oraz kierunków rozwoju.
Strategia stanowi załącznik do niniejszego raportu bieżącego.
PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ | |||||
Data | Imię i Nazwisko | Stanowisko/Funkcja | Podpis | ||
2022-05-11 | Dariusz Plesiak | Prezes Zaarządu | |||