PRIMAMODA (PMA): Strategia Spółki na lata 2022-2022 - raport 8

Raport bieżący nr 8/2022

Podstawa Prawna: Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.
Zarząd Prima Moda S.A. "Spółka, Emitent" podaje do publicznej wiadomości założenia przyjętej uchwałą Zarządu, w dniu 11 maja 2022 roku, Strategii Rozwoju na lata 2022-2024 (dalej "Strategia”), której kluczowymi celami jest wzrost skali działalności, rentowności i efektywności biznesu.

Spółka obserwując dotychczasowy zgodny z oczekiwaniami proces transformacji działalności w kierunku ecommerce w branży fashion oraz biorąc pod uwagę sprzyjające perspektywy rynkowe na rynkach państw

Reklama

członkowskich Unii Europejskiej (dalej "UE”) zdecydowała o opracowaniu strategii wyznaczającej cele

biznesowe i metody ich osiągnięcia w perspektywie średnioterminowej, obejmującej lata 2022-2024.

Dane zamieszczone w Strategii nie stanowią prognozy lub szacunku przyszłych wyników finansowych Spółki. Prezentowane dane stanowią jedynie informację na temat planowanych obszarów działania Emitenta i oraz kierunków rozwoju.

Strategia stanowi załącznik do niniejszego raportu bieżącego.


PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
DataImię i NazwiskoStanowisko/FunkcjaPodpis
2022-05-11Dariusz PlesiakPrezes Zaarządu

Załączniki

Archiwum.zip
Emitent
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »