ARCUS (ARC): Umowa znacząca. - raport 48

Raport bieżący nr 48/2009
Podstawa prawna:

Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe

Zarząd Arcus S.A. (dalej również "Wykonawca") niniejszym informuje, iż w dniu dzisiejszym została podpisana umowa z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych ( dalej również "Zamawiający") z siedzibą w Warszawie

na ul. Czerniakowskiej 16.

Przedmiotem umowy jest usługa serwisu pogwarancyjnego 998 sztuk drukarek laserowych Kyocera FS 9100 D, zlokalizowanych u użytkowników na terenie całego kraju. Wartość umowy to 6 439 344 zł netto.

Reklama

ARCUS S.A. jest zobowiązany do wykonywania przedmiotu umowy przez okres 24 miesięcy od daty zawarcia umowy zgodnie z przyjętymi procedurami dotyczącymi dostępności serwisu, czasu jego reakcji, zabezpieczenia ciągłości pracy urządzeń oraz ilości konserwacji.

Nie zostały określone inne specyficzne ani odbiegające od powszechnie stosowanych warunki

dla tej umowy.

W/w umowa, przewiduje następujące kary umowne:

"W przypadku opóźnienia czasu naprawy Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 120,00 zł za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia, odnośnie każdej nie naprawionej drukarki. Zamawiający potrąca kary umowne

z zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub z należnej Wykonawcy zapłaty (faktury VAT) bez potrzeby uzyskiwania zgody Wykonawcy.

W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach."

Kryterium uznania umowy za znaczącą jest fakt, iż łączna wartość umowy przekroczyła 10 % wartości kapitałów własnych Emitenta.

Podstawa prawna: RMF GPW §5 ust. 1 pkt. 3 .
Wojciech Kruszyński - Prezes Zarządu

Emitent
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »