Reklama

EMPERIA (EMP): Wstępne wyniki sprzedaży towarów osiągnięte przez Stokrotka Sp. z o.o. w lipcu 2018 roku. - raport 56

Raport bieżący nr 56/2018

Podstawa Prawna:
Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.

Zarząd Emperia Holding S.A. ("Emitent”) z siedzibą w Warszawie informuje, że spółka zależna Stokrotka Sp. z o.o. ("Stokrotka”) osiągnęła w lipcu 2018 roku wstępne wyniki sprzedaży towarów na poziomie 225 mln zł i były one wyższe od osiągniętej sprzedaży towarów w lipcu 2017 roku o ok. 6,7%.

Reklama

Przychody ze sprzedaży towarów za okres styczeń-lipiec wyniosły 1 549 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie 2017 roku o 9,4%.

W lipcu 2018 roku sprzedaż towarów LFL w sklepach własnych Stokrotki zmalała o około 4,3% w porównaniu do lipca 2017 roku, natomiast LFL za okres styczeń-lipiec 2018 roku wzrósł o około 1,3% w porównaniu do analogicznego okresu 2017 roku.

W lipcu 2018 roku otworzono 7 sklepów: 2 supermarkety Stokrotka, 2 markety Stokrotka,

1 market Stokrotka Express oraz 2 sklepy franczyzowe. W konsekwencji powierzchnia handlowa sklepów powiększyła się o 2,2 tys. mkw: 0,9 tys. mkw w supermarketach Stokrotka, 0,4 tys. mkw w marketach Stokrotka, 0,1 tys. mkw w marketach Stokrotka Express oraz 0,8 tys. mkw w sklepach franczyzowych. Łączna liczba sklepów Stokrotka na koniec lipca 2018 roku wyniosła 457. Natomiast łączna powierzchnia handlowa na koniec lipca 2018 roku wyniosła 192,0 tys. mkw


PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
DataImię i NazwiskoStanowisko/FunkcjaPodpis
2018-08-07Dariusz KalinowskiPrezes Zarządu
2018-08-07Cezary BaranWiceprezes Zarządu
2018-08-07Kęstutis GailiusWiceprezes Zarządu

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »