40 proc. Polaków dotyka głód
Problem głodu dotyka aż 40 proc. Polaków - wynika z badania przeprowadzonego przez TNS OBOP. Przedstawiciele firm, które czynnie pomagają najbardziej potrzebującym dzieciom, spotkają się 12 listopada w Hotelu Hilton w Warszawie.
Spotkanie będzie okazją do podsumowania prac na rzecz Fundacji Korporacyjnej Odpowiedzialności Społecznej (Foundation for Corporate Social Responsibility - FCSR). Dochód ze sprzedaży biletów zostanie przeznaczony na rozwój dwóch programów prowadzonych przez FCSR. Program Hot-Meal-a-Day oraz The-Fresh-Milk-Program zapewniają posiłki 2,5 tys. niedożywionym uczniom szkół podstawowych z północno-zachodniej Polski. Docelowo fundacja chce zaopiekować się głodnymi dziećmi z całego kraju.
William C. Chasey - pomysłodawca przedsięwzięcia i prezes FCSR - wskazuje, że wieczór charytatywny jest skuteczny sposobem na zdobycie środków finansowych.
- Bilety na tegoroczny wieczór, które dotychczas sprzedaliśmy, pozwolą nam nakarmić dodatkowo 500 maluchów rocznie. To duży sukces, ale z naszych badań wynika, że w Polsce naszej pomocy potrzebują 2 miliony dzieci - mówi.
AB