40 proc. Polaków dotyka głód

Problem głodu dotyka aż 40 proc. Polaków - wynika z badania przeprowadzonego przez TNS OBOP. Przedstawiciele firm, które czynnie pomagają najbardziej potrzebującym dzieciom, spotkają się 12 listopada w Hotelu Hilton w Warszawie.

Spotkanie będzie okazją do podsumowania prac na rzecz Fundacji Korporacyjnej Odpowiedzialności Społecznej (Foundation for Corporate Social Responsibility - FCSR). Dochód ze sprzedaży biletów zostanie przeznaczony na rozwój dwóch programów prowadzonych przez FCSR. Program Hot-Meal-a-Day oraz The-Fresh-Milk-Program zapewniają posiłki 2,5 tys. niedożywionym uczniom szkół podstawowych z północno-zachodniej Polski. Docelowo fundacja chce zaopiekować się głodnymi dziećmi z całego kraju.

William C. Chasey - pomysłodawca przedsięwzięcia i prezes FCSR - wskazuje, że wieczór charytatywny jest skuteczny sposobem na zdobycie środków finansowych.

Reklama

- Bilety na tegoroczny wieczór, które dotychczas sprzedaliśmy, pozwolą nam nakarmić dodatkowo 500 maluchów rocznie. To duży sukces, ale z naszych badań wynika, że w Polsce naszej pomocy potrzebują 2 miliony dzieci - mówi.

AB

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: głód | 12 listopada | proca | TNS OBOP
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »