Akademia Reklamy Kontekstowej

Czym jest reklama kontekstowa i jak wzrastała jej popularność?

Dlaczego tworzymy Akademię?

Dlaczego warto z niej skorzystać?


Czym jest reklama kontekstowa?

Reklama kontekstowa w polskim internecie pojawiła się około pięć lat temu. Systematycznie zyskiwała sobie coraz większe uznanie, jako skuteczny kanał komunikacji marketingowej, co znalazło odzwierciedlenie w zwiększających się z roku na rok wydatkach na tę formę reklamową. Obecnie reklama kontekstowa posiada ugruntowaną pozycję. Na rynku jest siedem liczących się sieci kontekstowych, które oferują szeroką gamę różnorodnych form reklamowych. Wzrasta też liczba agencji wyspecjalizowanych w realizacji kampanii kontekstowych, a pozostałe coraz częściej włączają ten rodzaj usług do swojej oferty.

Ze względu na swoje atuty - nieinwazyjność, możliwość precyzyjnego dotarcia z komunikatem reklamowym do potencjalnego klienta, dominujący model rozliczenia za kliknięcie oraz przede wszystkim możliwość zrealizowania efektywnej kampanii przy niewielkich kosztach - reklama kontekstowa może stać się skutecznym narzędziem promocji internetowej dla firm z sektora małych i średnich przedsiębiorstw.

powrót na górę strony



Dlaczego tworzymy Akademię?

O reklamie kontekstowej w internecie pisze się wiele - przeważnie jednak przy okazji opisu działań z obszaru SEM (ang. Search Engine Marketing). Zupełnie marginalnie traktuje się stosunkowo młodą formę reklamy kontekstowej - reklamę intekstową (intertekstową). Chcąc uzupełnić tę lukę stworzyliśmy Akademię, w której mamy nadzieję przekazać wiedzę umożliwiającą zapoznanie się z możliwościami oferowanymi przez powyższy produkt i stworzenie skutecznej kampanii przy wykorzystaniu tej formy reklamowej.

powrót na górę strony



Dlaczego warto z niej skorzystać?

W ramach Akademii zamieszczamy artykuły omawiające podstawowe zagadnienia związane tak z internetem jako medium reklamowym, specyfiką reklamy kontekstowej, jak i porady dotyczące działań koniecznych do przeprowadzenia efektywnej kampanii reklamy intekstowej. Aby zilustrować proces tworzenia kampanii, zamieściliśmy całkowicie fikcyjne, przykładowe, pełne strategie. Mamy nadzieję, że zamieszczone materiały pozwolą dostrzec atrakcyjne możliwości tej formy reklamowej.

powrót na górę strony

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: reklama | czym jest | reklamy | akademia | popularność
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »