Alma uruchomiła pierwsze Coolomaty w Polsce

Sklep internetowy Alma24.pl jako pierwszy w Polsce wdrożył nowy wariant odbioru zakupów spożywczych, również chłodzonych i mrożonych, w modelu "click & collect". 26 listopada br. Alma oddała swoim klientom do dyspozycji urządzenia chłodnicze, dostarczane przez śląską spółkę Coolomat. Pierwsze Coolomaty działają przy pięciu warszawskich stacjach paliwowych Statoil. Wkrótce może ich być więcej - jak deklarują przedstawiciele Almy, sieć samoobsługowych punktów odbioru zakupów w przyszłym roku rozrośnie się do kilkudziesięciu, bądź nawet stu lokalizacji.

Pierwsze Coolomaty w Polsce zainstalowane zostały przy stacjach Statoil w ostatnich kilkunastu dniach, a oddane do użytku klientom Alma24 w czwartek w godzinach popołudniowych. Urządzenia zlokalizowane są przy trasach wylotowych ze stolicy.

Coolomaty dedykowane sklepowi Alma24.pl instalowane będą nie tylko przy stacjach paliwowych. Alma planuje uruchamiać je w miejscach, w których klienci mogliby odbierać zakupy "po drodze", wracając z pracy, a także w pobliżu dużych osiedli mieszkaniowych.

Samoobsługowe urządzenia chłodnicze uruchomione przez Almę w partnerstwie ze spółką Coolomat to pierwsze tego typu przedsięwzięcie w Polsce. Obu firmom udało się ubiec głównego bodaj konkurenta, Grupę Integer.pl Rafała Brzoski, która wciąż przygotowuje się do wdrożenia projektu tzw. lodówkomatów, mających działać na podobnej zasadzie co Coolomaty. Co ciekawe, niektóre z pierwszych Coolomatów Almy umiejscowione zostały na stacjach sieci Statoil, przy których jest już zainstalowany tradycyjny paczkomat InPostu.

Reklama

Autor: Paweł Jachowski

Więcej informacji na portalspozywczy.pl

Dowiedz się więcej na temat: zakupy | urządzenia | handel | Alma Market SA
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »