Amerykański bestseller "Siła nawyku" już w Polsce!

Już jutro premiera "Siły nawyku" Charlesa Duhigga. Książka, która sprzedała się na świecie w ponad milionie egzemplarzy i od ponad 40 tygodni znajduje się na w czołówce listy bestsellerów "The New York Times" wreszcie trafia do polskich księgarń.

Autor książki, Charles Duhigg udowadnia, że nawyki są wszechobecne. Poranne bieganie, palenie papierosów, obgryzanie paznokci, oglądanie telewizji, ścielenie łóżka, wybór tego, co zjemy na obiad oraz decyzja o tym, czy wieczorem będziemy uprawiali seks - wszystko zależy od nawyków. One rządzą naszym życiem. Wyznaczają reguły działania firm, biurokracji państwowej i całych społeczeństw.

"Siła nawyku" przetłumaczona została na 31 języków. "The Wall Street Journal" i "Financial Times" zaliczyły ją do najlepszych książek minionego roku. Łączy elementy analizy naukowej, poradnika i reportażu. Dostarcza szerokiej wiedzy, praktycznych wskazówek, a przede wszystkim jest wciągającą lekturą. Spektrum tematów i zakres zainteresowań Duhigga są imponujące. Pisze o niemal każdej dziedzinie życia - od sposobu parkowania samochodu po schematy funkcjonowania wielkich międzynarodowych korporacji. Wśród bohaterów jest gospodyni domowa, która próbując zagłuszyć samotność i nudę wpada w nałóg hazardu i przegrywa wszystko. W książce znajdziemy trzymającą w napięciu, relacjonowaną minuta po minucie historię olimpijskiego startu Michaela Phelpsa, supermistrza zaprogramowanego na sukces. Wrażenie robi opowieść o filarze amerykańskiego przemysłu firmie Alcoa, która za sprawą niekonwencjonalnego podejścia nowego dyrektora generalnego do kwestii bezpieczeństwa diametralnie zmieniła nawyki pracowników doprowadzając do pięciokrotnego wzrostu wartości akcji. Wiele o nawykach uczy przerażająca historia pożaru na londyńskiej stacji metra King's Cross w 1987 roku, kiedy brak odpowiednich procedur doprowadził do śmierci 31 osób.

Reklama

Żywym, obrazowym językiem Charles Duhigg zmienia miejsca akcji i bohaterów. Utrzymuje niesłabnącą uwagę czytelnika. Z drugiej strony dogłębnie bada mechanizmy tworzenia i zmiany nawyków. Jego książka powstała na bazie solidnej wiedzy: setkach badań naukowych, wywiadach z ponad trzystoma naukowcami i menedżerami, analizach działalności kilkudziesięciu firm i organizacji. Ci, którzy w "Sile nawyku" szukać będą przede wszystkim podpowiedzi, jak zmienić swoje życie, porzucić nałogi i zacząć regularnie uprawiać sport znajdą w opowieściach Duhigga wiele trafnych wskazówek i inspiracji. A na końcu książki - praktyczny przewodnik.

Polska premiera książki Charlesa Duhigga stała się inspiracją akcji "Witaj w świecie nawyków". Zaprosiliśmy do niej aktorów, polityków, sportowców i gwiazdy mediów, by opowiedzieli o swojej codziennej rutynie i nawykach, które pomogły im odnieść sukces.

- - - - - -

Charles Duhigg "Siła nawyku. Dlaczego robimy to, co robimy i jak można to zmienić w życiu i biznesie". Tłumaczenie: Małgorzata Guzowska. Dom Wydawniczy PWN. ISBN: 978-83-7705-270-9 (oprawa miękka), ISBN: 978-83-7705-273-0 (oprawa twarda). Data polskiej premiery: 3 kwietnia 2013 4.

Dowiedz się więcej na temat: siła | nawyki | new york
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »