ASTER rozpoczyna kampanię reklamową
ASTER, jeden z największych dostawców usług telekomunikacyjnych w Warszawie, rozpoczął kampanię produktową telewizji cyfrowej.
ASTER, jeden z największych dostawców usług telekomunikacyjnych w Warszawie, rozpoczął kampanię produktową telewizji cyfrowej.
Kampania produktowa telewizji cyfrowej ASTER potrwa do końca grudnia br. Hasłem przewodnim kampanii jest Cyfrowa jakość jak się patrzy. Głównym celem działań reklamowych jest promocja telewizji cyfrowej. W reklamach podkreślane są zalety usługi: jakość odbioru porównywalna do DVD, zróżnicowana i atrakcyjna oferta programowa, przewodnik TV oraz wiele funkcji dodatkowych.
W kampanii zostaną wykorzystane następujące media: prasa (Gazeta WyborczaStołeczna, Co jest grane, Metro, Metropol, Życie Warszawy, Rzeczpospolita), Internet (warszawaonline.pl, warszawa.pl, gazeta.pl - Warszawa, WP, pogodzinach.pl, wirtualna.warszawa.pl, chip.pl, stopklatka.pl), oraz ramki w wagonach w Metrze Warszawskim.
Grupą docelową kampanii są mieszkańcy Warszawy i okolic w wieku 18 - 40 lat, z wykształceniem średnim i wyższym.
Kreację do kampanii przygotowała agencja Marketing and Communications Consultants, formy internetowe FF Creation, media zaplanował Mediaedge:cia.