Reklama

Biedronka: Planujemy testy kas samoobsługowych

- Aby lepiej odpowiadać na potrzeby naszych klientów inwestujemy też w rozwój technologii, pozwalających głębiej zrozumieć indywidualne zwyczaje i preferencje zakupowe oraz odpowiednio dobrać ofertę dla danego klienta - a w efekcie zwiększyć efektywność promocji - informuje Biedronka.

(...) - Stale prowadzimy wiele testów różnych rozwiązań, które mogą się przełożyć na lepsze doświadczenie zakupowe naszych klientów. Przykładem takiego rozwiązania są planowane testy kas samoobsługowych, które w naszej opinii mogą dodatkowo wesprzeć pracę kasjerów i pomóc zapewnić sprawną obsługę klientów w momentach największego natężenia ruchu w sklepie. O przyszłości tego rozwiązania zdecydują wyniki testu - podaje sieć handlowa.

- Jesteśmy świadomi faktu, że seniorzy stopniowo stają się coraz większą grupą nabywców i choć wielu z nich jest otwarta na nowe technologie i ułatwienia oraz chętnie wprowadza je do codziennego życia, niektórzy podchodzą do nowych rozwiązań z większą nieufnością. Dlatego też zadaniem sieci handlowych i producentów jest dostarczanie przyjaznych rozwiązań dla klientów należących do wszystkich grup wiekowych - podsumowuje Biuro Prasowe Jeronimo Martins Polska.

Reklama

Więcej informacji na portalspozywczy.pl

Wasze komentarze
No hate

Wyrażaj emocje pomagając!

Grupa Interia.pl przeciwstawia się niestosownym i nasyconym nienawiścią komentarzom. Nie zgadzamy się także na szerzenie dezinformacji.

Zachęcamy natomiast do dzielenia się dobrem i wspierania akcji „Fundacja Polsat Dzieciom Ukrainy” na rzecz najmłodszych dotkniętych tragedią wojny. Prosimy o przelewy z dopiskiem „Dzieciom Ukrainy” na konto: ().

Możliwe są również płatności online i przekazywanie wsparcia materialnego. Więcej informacji na stronie: Fundacja Polsat Dzieciom Ukrainy.

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »