Biedronka stawia na Gang Bystrzaków. Pluszaki wracają w wersji inflacyjnej

Gang Bystrzaków z Biedronki i wyjątkowa trójka jego bohaterów - świnka Skarbonita, jabłko Newton i pies Dżi-Pi-Es - zachęcają od 29 sierpnia do oszczędzania. W poniedziałek ruszyła nowa odsłona najgorętszej akcji lojalnościowej sezonu, jak określił ją Jeronimo Martins Polska.

  • Sieć sklepów Biedronka zdecydowanie polubiła promocje związane z pluszowymi maskotkami. Po Świeżakach czy Fajniakach przyszła kolej na Gang Bystrzaków. 
  • Okazuje się, że tym razem Jeronimo Martins Polska postawił na inteligentne radzenie sobie z inflacją, a przy okazji wzbogacił swoją niemalże już doroczną akcję o walor edukacji finansowej. 

Tym razem jest ich troje. Świnka Skarbonita pilnuje finansów gangu i podpowiada, jak znajdować produkty w korzystnych cenach, a jej supermocą jest "cena". Jabłko Newton ma sprytny plan na wszystko i stawia na "jakość". Trzeci członek supergrupy to pies Dżi-Pi-Es symbolizujący "bliskość", rekomendujący robienie zakupów blisko miejsca, gdzie mieszkamy, aby oszczędzać czas i pieniądze na dojazd. 

Reklama

Cała trójka Bystrzaków łączy siły w walce z inflacją i zachęca do oszczędzania - czytamy w komunikacie firmy.

Czytaj więcej: Zrobiłam zakupy w internetowym sklepie Biedronki. Oto, co mnie zaskoczyło na plus i na minus

Biedronka uczy jak oszczędzać

- Nasza nowa akcja lojalnościowa ma zupełnie inny charakter. Inflacja wymusza na nas wszystkich uważniejsze zarządzanie swoim portfelem. Biedronka będąc blisko swoich klientów, postanowiła z pomocą uwielbianego gangu edukować, jednocześnie oferując realne oszczędności w trakcie codziennych zakupów i nagradzania za dokonywanie korzystnych wyborów - tłumaczy Aleksandra Surdyk-Kaptur, starszy menedżer ds. marketingu w sieci Biedronka.

Otrzymanie maskotki z Gangu Bystrzaków będzie jednak nieco skomplikowane. Otrzymujemy ją bowiem po zebraniu 50 naklejek. Każdą z naklejek klient dostanie w ramach tegorocznej akcji za każde zaoszczędzone 6 zł w ramach Tygodniowych Misji Oszczędzania lub Wirtualnego Portfela w ramach jednej transakcji.

Misja oszczędzanie. Edukacyjny wymiar akcji Biedronki

Tygodniowe Misje Oszczędzania pozwalają na natychmiastowe oszczędności w trakcie zakupów konkretnych produktów biorących udział w akcji w danym tygodniu. 

Pierwsza misja otwierająca kampanię Gangu Bystrzaków w tygodniu od 29 sierpnia startuje pod hasłem: "Kupuj w cenach niższych niż w zeszłym roku". Dzięki niej klienci będą mogli kupić wybrane produkty w cenach niższych niż najniższa regularna cena danego produktu w 2021 roku. 

Przez cały czas trwania akcji oszczędności można gromadzić w Wirtualnym Portfelu. Co tydzień za zakupy wybranych produktów z kartą Moja Biedronka przyznawany jest rabat, który automatycznie zapisuje się w Wirtualnym Portfelu klienta. 

Jak widać, jest to trochę skomplikowane. No ale przecież akcja ma mieć również wymiar edukacyjny...

KM

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Biedronka
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »