Biznes w obiektywie
24 czerwca 2008 podczas konferencji "Odpowiedzialny biznes 2008" organizowanej przez "Harvard Business Review" odbędzie się wernisaż wystawy zdjęć laureatów ogólnopolskiego konkursu fotograficznego "Biznes w obiektywie - liderzy bankowości".
Konferencja poświęcona zagadnieniom CSR odbędzie się w hotelu Hyatt w Warszawie. W ramach spotkania na temat praktycznych zasad tworzenia strategii odpowiedzialności społecznej firm o godzinie 17.00 odbędzie się miniwernisaż wystawy "Biznes w obiektywie - liderzy bankowości", na której zaprezentowane zostaną wybrane prace laureatów ogólnopolskiego konkursu fotograficznego organizowanego przez COMMITMENT TO EUROPE arts & business, Deloitte oraz HBR.
Podczas wystawy będzie można zobaczyć nie tylko prace nagrodzone w konkursie, lecz przede wszystkim efekty drugiego etapu projektu "Biznes w obiektywie", czyli wybrane portrety prezesów największych instytucji finansowych w kraju podczas pracy i "po godzinach". Portrety zostały wykonane przez młodych polskich fotografików zgodnie z ich autorskimi pomysłami. Kolekcja fotografii przedstawia nie tylko znane powszechnie oblicze osób pełniących najbardziej odpowiedzialne funkcje, lecz przede wszystkim ukazuje ich zainteresowania i niepowtarzalną osobowość.
Autorami zdjęć są: Anna Orzeszko i Piotr Jedwabny, studenci drugiego roku fotografii w Państwowej Wyższej Szkole Filmowej Telewizyjne i Teatralnej w Łodzi - I miejsce w konkursie
Michał Bojara, absolwent grafiki na Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi, członek Związku Polskich Artystów Plastyków i Związku Polskich Artystów Fotografików - II miejsce w konkursie
Małgorzata Pytel, absolwentka wrocławskiej szkoły fotograficznej MFF KWADRAT - wyróżnienie
Wstęp na wystawę jest wolny.
Kolekcja fotografii zaprezentowana zostanie także jesienią w jednej z najbardziej prestiżowych galerii w Polsce oraz wydana w formie ekskluzywnego albumu.
"Biznes w obiektywie - liderzy bankowości" to najmłodszy projekt Fundacji COMMITMENT TO EUROPE arts & business realizowany wspólnie z firmą Deloitte i Harvard Business Review Polska. Jest to wyjątkowa inicjatywa, która ma na celu propagowanie idei współpracy biznesu i kultury oraz popularyzację sztuki - sztuki zarządzania oraz sztuki fotografii portretowej. Jednym z celów przedsięwzięcia jest wyłonienie młodych, zdolnych fotografów oraz stworzenie albumu zdjęć zawierającego sylwetki wybitnych osobistości polskiego sektora finansowego w dwóch rolach: zawodowej i prywatnej. Album ma być sposobem na przełamanie stereotypu biznesmena-bankowca postrzeganego często jako niedostępny profesjonalista.
Sponsor strategiczny: Deloitte. Partner medialny: Magazyn "Harvard Business Review Polska"
Organizator: COMMITMENT TO EUROPE arts & business
(opr. KM)