Bogacenie się Polaków widać na rynku alkoholi

Na alkohole z wyższej półki, czyli whisky, koniaki, prawdziwe szampany itp., wydamy około 820 mln zł. To o 10 proc. więcej niż rok temu - stwierdza "Dziennik Gazeta Prawna".

Według ekspertów z firmy doradczej KPMG już w 2015 r. wydamy na luksusowe alkohole ponad 1 mld zł. Zasadniczy wpływ na to będą miały koniak, szampan, tequila, whisky. Sprzedaż tej ostatniej w ciągu 5 lat zwiększy się o 106 proc. - szacują specjaliści.

Jak mówi Krzysztof Michalski z firmy dystrybuującej alkohole Diageo Polska, coraz więcej podróżujemy, jesteśmy otwarci na zmiany, nowe smaki i doznania, dlatego bardzo chętnie eksperymentujemy także z alkoholem.

Eksperci KPMG wskazują, że rynek będzie się dynamicznie rozwijał również dzięki kobietom, które coraz częściej są odbiorcami alkoholi z górnej półki.

Reklama
PAP
Dowiedz się więcej na temat: alkohol | "Dziennik Gazeta Prawna" | rynek alkoholi
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »